PracaGrupypl.praca.dyskusje › kiedy/czy przysługuje zasiłek dle bezrobotnych

  • 1. Data: 2003-02-28 13:52:01
    Temat: kiedy/czy przysługuje zasiłek dle bezrobotnych
    Od: "Pata" <v...@w...pl>

    Witajcie, sprawa wygląda tak:
    samotna matka na urlopie wychowawczym wraca do pracy, szef kaze mi napisać
    podanie o zwolnienie za porozumieniem stron. (oczywiscie nie musze sie
    zwolnic, ale nie chce zeby mnie facet wykończył psychicznie wiec sie zwolnię)
    Czy jeśli zarejestruje sie w urzedzie pracy to dostane zasiłek? Jesli nie to
    czy moge starac sie o zasiłek gwarantowany?

    --
    Pata

  • 2. Data: 2003-02-28 14:29:55
    Od: "Evian" <e...@g...pl>

    "Pata" <v...@w...pl> wrote in message
    > Witajcie, sprawa wygl?da tak:
    > samotna matka na urlopie wychowawczym wraca do pracy, szef kaze mi napisać
    > podanie o zwolnienie za porozumieniem stron.
    Nie podpisuj bo rozwiazanie umowy o prace w trybie porozumienia stron jest
    mniej korzystne przy przyznawaniu zasiłku. O ile sie nie myle to bedziesz
    musiala odczekac 3 mies. zanim nabierzesz prawa do zasilku. Jesli sie myle
    to ktos pewnie poprawi ale na pewno jest to gorsza sytuacja dla pracownika.

    >(oczywiscie nie musze sie
    > zwolnic, ale nie chce zeby mnie facet wykończył psychicznie wiec sie
    zwolnię)
    Niech Cie lepiej sam zwolni jak taki mądry i ma powody. Przynajmniej od
    razu dostaniesz zasilek.

    Gosia

  • 3. Data: 2003-02-28 19:18:54
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > zwolnię)
    > Niech Cie lepiej sam zwolni jak taki mądry i ma powody. Przynajmniej od
    > razu dostaniesz zasilek.

    wystarczy porozumienie stron na wniosek pracodawcy
    takiej formy zwolnienia nia ma w KP, ale w ustawie o bezrobociu jest
    pracowadca na taki uklad powienien isc
    aha, zanim sie zarejestrujesz, sprawdz czy nie warto (jak mozesz) zmienic
    miejsca zameldowania i miec dluzszy zasilek ;)

    Jean

  • 4. Data: 2003-03-01 08:03:53
    Od: "Pata" <v...@w...pl>

    Czy takie podanie "porozumienie stron na wniosek pracodawcy" powinien
    pracodawca napisać?
    Z góry dzieki za odp.

    --
    Pata

  • 5. Data: 2003-03-01 12:14:32
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > Czy takie podanie "porozumienie stron na wniosek pracodawcy" powinien
    > pracodawca napisać?
    > Z góry dzieki za odp.

    urzedy nie sprawdzaja podan, bo to jest dok. wewnr. firmy
    wystarczy zapis na swiadectwie i juz

    Jean