PracaGrupypl.praca.dyskusje › Problem z księgową

  • 1. Data: 2003-02-28 12:14:14
    Temat: Re: Problem z księgową
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Pejter" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:b3nj9l$5jg$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam !!!
    >
    > W poniedziałek dałem wypowiedzenie, tak więc w zasadzie to mi to już
    > wszystko zwisa i powiewa,

    Jesli pismo lezy w twoich obowiazkach sluzbowych, to chyba nalezaloby je
    napisac, bo chyba jakis okres pracy na wypowiedzeniu cie jeszcze obowiazuje?
    Szantaz dotyczacy naleznych ci swiadczen, to "osobna bajka" naturalnie.

    ale dzisiaj mi księgowa podniosła cisnienie, bo
    > mówi że nie wypłaci mi moich delegacji dopóki jej nie załatwię jednego
    pisma
    > , o które mnie kiedyś prosiła (prosiła :) mówiąc "ty musisz mi to
    > zalatwic"). Czy księgowa ma do tego prawo ? Mam zamiar napisac pismo w tej
    > sprawie do prezesa, czy mogę się powoływać na jakieś paragrafy ? Jeżeli
    tak
    > to prosze o pomoc.
    >
    > ..........ale mnie wkurwiła !!!!! jeszcze się trzese ze złosci !!!!

    Ksiegowe tak maja w wiekszosci...nie przejmuj sie nia, jesli swiadczenia sie
    naleza, to musi wyplacic.

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 2. Data: 2003-02-28 12:25:04
    Temat: Problem z księgową
    Od: "Pejter" <p...@i...pl>

    Witam !!!

    W poniedziałek dałem wypowiedzenie, tak więc w zasadzie to mi to już
    wszystko zwisa i powiewa, ale dzisiaj mi księgowa podniosła cisnienie, bo

  • 3. Data: 2003-02-28 13:03:21
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@c...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pisma
    > tak

    > Ksiegowe tak maja w wiekszosci...nie przejmuj sie nia, jesli swiadczenia

    Ja wiem, że księgowe (jak i inni pracownicy!) mają swoje takie różne
    "odchyłki" ;) ale szantaż też?? Faktem jest, że się czepiają różnych rzeczy,
    ale one też za wiele rzeczy odpowiadają, a o tym już nikt nie pomyśli. Nie
    mam na myśli powyższego szantażu, tylko jak dostaną błędne dokumenty to mają
    prawo ich nie przyjąć, bo przed kontrolą skarbową one z reguły odpowiadają
    za to co przyjęły do zaksięgowania, co zatwierdziły pod względem rachunkowym
    i na koniec zaksięgowały.

    Tak ja napisałam swoje zdanie na pl.soc.prawo:
    "Jeżeli będziesz miał zatwierdzone delegacje przez osobę, która Cię na te
    delegacje skierowała, to myślę, że nic Ci zrobić nie może. Wg mnie księgowa
    tylko zatwierdza delegacje pod względem rachunkowym, czyli czy się wszelkie
    wyliczenia zgadzają ze sobą no i z przepisami aktualnymi, ale to też zależy
    od firmy i uprawnień różnych pracowników.
    A może wcześniej prezes zatwierdzi delegacje?"
    Jeżeli dokumenty będą wszystkie w porządku i przez odpowiednie osoby
    zatwierdzone to muszą je przyjąć i nie mogą wstrzymać wypłaty.

    pzdr
    Kasia