PracaGrupypl.praca.dyskusjejakie warunki nabycia prawa do rozliczania sie w KRUS › Re: jakie warunki nabycia prawa do rozliczania sie w KRUS
    From: "HawkEye" <H...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jakie warunki nabycia prawa do rozliczania sie w KRUS
    Date: Mon, 7 May 2007 19:29:55 +0200

    > no nic. w kazdym razie dzieki za naprawde wyczerpujaca informacje.
    > to ze jestem w drugim progu nie znaczy ze jesli bylaby alternatywa to
    > nie moglbym (nie mialbym prawa) z niej skorzystac. na kazdym kroku
    > zlodziejskie rzady kaczorow okradaja uczciwie pracujacego polaka -
    > spojrz na podatki w innych krajach. polska jest na koncu czarnej
    > listy.
    > dlatego na ile sie da na tyle bede kombinowal. :)
    > .. jesli sie nic nie zmieni to trzeba bedzie sie wyniesc z tego kraju
    > jak duza czesc moich kolegow.

    To nie tylko Kaczory.... To w zasadzie kazdy rzad nas okradal i sie przy tym
    smiali nam w twarz. Tyle, ze kiedys jak o tym napisala jakas gazeta, to byl
    rwetes, a teraz np. Gosiewski moze fundowac takiej Wloszczowej IC, a kto
    wie, czy nawet nie zafunduje stadionu na ME 2012 na ktorym odbedzie sie
    final? ;)

    Tez prowadze dz. gosp. tyle, ze mieszkam na wsi. W przeciwienstwie do
    Ciebie-ja doplacam do interesu (22tys straty w ub.r.). Rynek maly, zacofany
    i trudne warunki terenowe... Wlasnie postanowilem likwidowac dz. gosp. i
    wyjechac do pracy nawet przy lopacie, byle by miec sw. spokoj :) Juz nawet
    nie chce mi sie szukac pracy w zawodzie w PL, bo tutejsze wymagania w
    stosunku do zarobkow... szkoda gadac...Nawet jesli bylbym desperatem i
    przyjal niskooplacalna prace, to i tak zawsze sie studencina znajdzie, ktory
    mnie wykosi (ja mam 28lat, wiec wg. potencjalnego pracodawcy za stary jestem
    jako programista ;) ). A pozniej sie dziwia, ze burdel w tym kraju... Ja bym
    powiedzial, ze nie potrzeba nam innych rzadow, tylko obyczaje inne
    przyjmijmy a bedzie dobrze ;)