PracaGrupypl.praca.dyskusjejakie warunki nabycia prawa do rozliczania sie w KRUS › Re: jakie warunki nabycia prawa do rozliczania sie w KRUS
  • Data: 2007-05-12 23:13:49
    Temat: Re: jakie warunki nabycia prawa do rozliczania sie w KRUS
    Od: camel <g...@f...gotdns.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2007-05-13 00:28:46 +0200, Immona <c...@n...gmailu> said:

    > Jesli ktos majacy kwalifikacje z dziedziny "technicznej" przewiduje, ze
    > nie bedzie w stanie znalezc pracy w swojej branzy w kraju o normalnym
    > rynku pracy i nastawia sie na prace w myjni, to znaczy, ze jego
    > kwalifikacje sa rzeczywiscie niewiele warte.

    Niekoniecznie. Zwyczajnie nie ma rozeznania, a polscy pracodawcy
    nauczyli go pokory.

    Ja, dawno temu myślałem o sobie, żem taki żuczek maleńki. Panowie
    Programiści robili ważne miny i gadali assemblerem w taki sposób, że
    fizycznie czułem ich wielką przewagę. Aż do momentu, kiedy postanowili
    mnie przetestować i kazali poprawić moduł... napisany prostacko,
    zawierający dziecinne błędy. Myślałem, że a) nabijają się ze mnie, lub
    b) uważają, żem taki żuczek maleńki i nic większego nie dam rady. Oni,
    widząc moją reakcję uśmiechnęli się: następny, co mieni się programistą
    a o niczym nie ma pojęcia. Naprawiłem moduł w kilkanaście minut i
    pamiętam ich miny! Okazało się, że moduł hamował prace zespołu od
    tygodni, a podetkanie mi pod nos tegoż było wyrazem perfidii z ich
    strony. To jedno z mojej (szczupłej) kolekcji szczególnie cennych
    wspomnień.

    Trzeba wierzyć w siebie. Nadmierna skromność nie prowadzi donikąd! I
    jest przy tym moją jedyną wadą :)

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.