PracaGrupypl.praca.dyskusjejak znalezc prace w europie › Re: jak znalezc prace w europie
    From: "Tomodati" <a...@b...de>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak znalezc prace w europie
    Date: Thu, 24 Apr 2003 09:25:48 +0200

    Witam,

    > ja 2 miesiace temu zarejestrowalem swoje cv w monsterze i regularnie
    wysylam
    > odpowiedzi na ogloszenia, wyslalem ich chyba z 150 a moje cv obejrzalo ilu
    > pracodawcow ?
    > raptem 4.
    > niestety teraz bez paszportu UE prace za granica znalezc nie jest
    latwo....

    Jakbys czytal kolego dokladnie co siedzi w linku podanym przez bardzo
    sympatyczna Ninke
    to bys sie dowiedzial, ze nie potrzebujesz paszportu UE zeby w UE
    pracowac... co wiecej, jakbys sie choc przez moment zastanowil i poszukal
    dalej to bys sie dowiedzial ze wystarczy zadzwonic do ambasady danego kraju
    wypytac jakie dokumenty trzeba zlozyc, wypelnic je i po prostu wyjechac
    pracowac do UE.
    No tak, co ja wypisuje... nie chcialo Ci sie ruszyc glowa zeby sie czegos
    wiecej dowiedziec, ale chcialo Ci sie napisac "teraz bez paszportu UE prace
    za granica znalezc nie jest latwo". Pomysl najpierw zanim napiszesz jakiegos
    posta.
    Dla Twojej informacji: PRZECIETNY PROCES REKRUTACYJNY TRWA OD 6 DO 10
    TYGODNI wiec jak wyslesz, to czekaj i nie placz ze nikt Ci nie odpowiada bo
    na analize nadeslanych podan potrzeba czasu.
    Dopiero za dwa miesiace bedziesz mogl powiedziec... no tak... te wszystkie
    firmy mialy mnie naprawde gleboko w dupie.

    Dawac i sie prosic to juz za wiele...
    Wiec wykorzystaj swoja szanse jaka dala Ci Nina, poczytaj dokladnie, pomysl,
    wejdz na google.pl wyszukaj "samozatrudnienie" albo cos w tym stylu i
    przestac glosic przygnebiajace wszystkich rewelacje.
    No i wypadaloby podziekowac Ninie, a nie wyskakiwac z pretensjami :-)

    Ja powiem glosno: Dziekuje Ci Nino.

    Adas