PracaGrupypl.praca.dyskusjejak znalezc prace w europie › Re: jak znalezc prace w europie
  • Data: 2003-04-24 12:29:31
    Temat: Re: jak znalezc prace w europie
    Od: "Romek" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "niestety teraz bez paszportu UE prace za granica znalezc nie jest
    > latwo...."
    >
    > Na zakonczenie Podmiot stwierdzil, ze wszystko jest do dupy bo bez
    paszportu
    > UE nie jest latwo znalezc prace.
    >
    > To tyle, taka moja interpretacja, moze bledna jak stwierdziles...

    jest to dosc ciekawe doswiadczenie socjologiczne :) bycie interpretowanym
    przez kogos. ciekawe a zaraze troche zatrwazajace, bo to swiadczy o tym jak
    ktos moze nad i pod inetepretowac pewne rzeczy :)
    czytalem jeszcze raz swoj post i... ale to chyba NTG.....

    "niestety teraz bez paszportu UE prace za granica znalezc nie jest
    latwo...." nie rowna sie "wszystko jest do dupy bo bez paszportu UE nie jest
    latwo znalezc prace"

    z twojej interpretacji nie wynika co dalo ci podstawy do stwierdzenia o
    niecheci "ruszania glowa" i braku zastanowienia przy pisani postow.

    "niestety teraz bez paszportu UE prace za granica znalezc nie jest
    latwo...." to stwierdzenie moze byc troche skrotem myslowym (slowo klucz -
    teraz - bo inaczej bylo kiedys) i moza to tlumaczyc tak:
    dwa lata temu prowadzilem podobna akcje, odzew byl duzo wiekszy ludzie
    dzownili, pytali, pojechalem do finlandii na roczny kontrakt do, pracodawca
    zalatwil wszystkie formalnosci i bylem traktowany jak obywatel europy i nie
    musialem kombinowac jak czarnuch. a teraz zmienila sie chyba troche
    koniunktura i juz.

    wydaje mi sie ze chyba warto skonczyc bo to nie musi byc interesujace dla
    wszystkich EOT.