PracaGrupypl.praca.dyskusjejak znalezc prace w europie › Re: jak znalezc prace w europie
  • Data: 2003-04-24 13:11:54
    Temat: Re: jak znalezc prace w europie
    Od: "Tomodati" <a...@b...de> szukaj wiadomości tego autora

    "Romek" <n...@s...pl> wrote in message
    news:b88lbv$8t8$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > paszportu

    > jest to dosc ciekawe doswiadczenie socjologiczne :) bycie interpretowanym

    Tez tak sadze... :-)

    > przez kogos. ciekawe a zaraze troche zatrwazajace, bo to swiadczy o tym
    jak
    > ktos moze nad i pod inetepretowac pewne rzeczy :)
    > czytalem jeszcze raz swoj post i... ale to chyba NTG.....

    TG i to jak :-)
    pozwolilem sobie tylko na delikatna analize Twojej wypowiedzi, ale byl to
    bardzo ladnie wplecione w tok moich mysli wiec nie za bardzo chcialo mi sie
    tworzyc nowego watku "Analiza wypowiedzi kolegi Romka" :-)

    > "niestety teraz bez paszportu UE prace za granica znalezc nie jest
    > latwo...." nie rowna sie "wszystko jest do dupy bo bez paszportu UE nie
    jest
    > latwo znalezc prace"
    >
    > z twojej interpretacji nie wynika co dalo ci podstawy do stwierdzenia o
    > niecheci "ruszania glowa" i braku zastanowienia przy pisani postow.

    Ach dalo i nawet nie wiesz jak wiele... po prostu Twoje stwierdzenie bedace
    w pewnym sensie kontynuacja tematu samozatrudnienia w krajach EU ( czyli
    jakby nie bylo ominiecie pewnych procedur zwiazanych z zatrudnianiem ludzi
    spoza EU, a co za tym idzie lepszej pozycji w staraniu sie o prace za
    granica) dalo jasny przekaz, ze i tak nie warto, bo jak nie masz paszportu
    EU to nic nie zdzialasz... :-)
    Wnioskuje: nic nie zrobiles w kierunku sprawdzenia co i jak, ale wyszedles z
    zalozenia, ze i tak sie nie uda :-)
    Ale to tylko moje przypuszczenia :-)

    > "niestety teraz bez paszportu UE prace za granica znalezc nie jest
    > latwo...." to stwierdzenie moze byc troche skrotem myslowym (slowo
    klucz -
    > teraz - bo inaczej bylo kiedys) i moza to tlumaczyc tak:
    > dwa lata temu prowadzilem podobna akcje, odzew byl duzo wiekszy ludzie
    > dzownili, pytali, pojechalem do finlandii na roczny kontrakt do,
    pracodawca

    dzwonili powiadasz... no to pewnie czules sie jak panisko :-)

    > zalatwil wszystkie formalnosci i bylem traktowany jak obywatel europy i
    nie

    .. powaznie? Jezzu ale numer...! :-)

    > musialem kombinowac jak czarnuch. a teraz zmienila sie chyba troche
    > koniunktura i juz.

    tragedia no nie? Tez mam taki sam dylemat :-)

    > wydaje mi sie ze chyba warto skonczyc bo to nie musi byc interesujace dla
    > wszystkich EOT.
    Chyba tak...

    Adas