PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak znalezc prace w europie

  • 1. Data: 2003-04-22 09:09:54
    Temat: jak znalezc prace w europie
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    pod takim tytulem ukazal sie wlasnie artykul we wprost.
    http://www.wprost.pl/ar/?O=43411

    polecam wszystkim tym, ktorzy narzekaja na gowniana sytuacje w polsce.
    niech przemysla i wyciagna wnioski.
    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 2. Data: 2003-04-22 18:54:24
    Temat: Re: jak znalezc prace w europie
    Od: "virtual" <f...@h...net>

    > pod takim tytulem ukazal sie wlasnie artykul we wprost.
    > http://www.wprost.pl/ar/?O=43411
    >
    > polecam wszystkim tym, ktorzy narzekaja na gowniana sytuacje w polsce.
    > niech przemysla i wyciagna wnioski.

    a ty przyjedz do polski i udowodnij ze masz racje ;-)
    nie wroze ci sukcesu jednak....

  • 3. Data: 2003-04-22 22:09:06
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "virtual" <f...@h...net> writes:

    > a ty przyjedz do polski i udowodnij ze masz racje ;-)

    kochaniutki, ja nie musze przyjezdzac do polski. ja z polski
    wyjechalam, bo sytuacja mi sie tam nie podobala i zaczelam pracowac za
    granica - tym samym na sobie najpierw wykonujac rady z owego artykulu
    :)

  • 4. Data: 2003-04-23 05:29:17
    Od: "virtual" <v...@x...xxxx.com>

> [...]
    > wyjechalam, bo sytuacja mi sie tam nie podobala i zaczelam pracowac za
    > granica - tym samym na sobie najpierw wykonujac rady z owego artykulu

    ojejku jak ladnie mnie okreslilas :-) cmok!

    tak, nie doczytalem. wszyscy wiemy ze ci sie udalo za oceanem, american
    dream itd., wszyscy zazdroscimy hehhehe. a tak powaznie, masz racje Ninko,
    ja nawet bym polecal takie rozwiazanie, mysle ze jest nas za duzo w polsce
    (patrz "specjalisci vs ...") stad taka masowa emigracja uzdrowilaby rynek.
    mniej byloby patologii.
    tylko, wiesz nie kazdy chce byc gastarbeiterem.
    osobiscie wyjechalbym bez wahania, ale oczekiwalbym normalnej pracy, a nie
    bycia "murzynem", "popychadlem" etc.

    ps. moze znasz kogos tam "u ciebie" kto potrzebuje dobrego developera javy
    ;-) ?

  • 5. Data: 2003-04-23 07:44:05
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "virtual" <v...@x...xxxx.com> writes:

    > ojejku jak ladnie mnie okreslilas :-) cmok!

    polecam sie do uslug ;)

    > tak, nie doczytalem. wszyscy wiemy ze ci sie udalo za oceanem, american
    > dream itd., wszyscy zazdroscimy hehhehe. a tak powaznie, masz racje Ninko,

    jaki tam znowu dream. ot po prostu, jest jak jest, lepiej iz w polsce,
    ale zeby zaraz dream? no bez przesady...
    dream to moze bedzie za 5 lat....

> [...]
    > mniej byloby patologii.
    > tylko, wiesz nie kazdy chce byc gastarbeiterem.

    ja wiem, ale jak nie ma roboty w ojczyznie, a przekwalifikowac sie nie
    chca, to co?
    masz jakies lepsze sugestie?

    > osobiscie wyjechalbym bez wahania, ale oczekiwalbym normalnej pracy, a nie
    > bycia "murzynem", "popychadlem" etc.

    murzynem i popychadlem sie jest w pracach fizycznych, gdzie nie masz
    zadnych kwalifikacji. jak juz cos umiesz, potrafisz to uzasadnic -
    masz cos.
    ze zaczynasz od poczatku - normalna sprawa. przeciez nikt cie tam nie
    zna i nie poreczy za toba (no chyba ze akurat tak sie zlozylo).
    najpierw musisz pokazac, ze umiesz i ze dobry jestes, a potem mozzesz
    sie domagac.

    normalne, skadinad.

  • 6. Data: 2003-04-23 09:40:13
    Od: "Tomodati" <a...@b...de>

    Witam,

    > ps. moze znasz kogos tam "u ciebie" kto potrzebuje dobrego developera javy

    A nie lepiej samemu poszukac?
    wpisz sobie http://www.jobpilot.pl a w okienku wyszczegolnienia
    wpisz java
    w Polsce czeka na ciebie 11 ofert pracy
    w Niemczech: 252
    w Wielkiej Brytanii: 14:

    albo wejdz na monster.ie albo monster.de i poszukaj, skoro jestes dobry, to
    napewno cos znajdziesz.

    Adas

  • 7. Data: 2003-04-23 13:55:05
    Od: "Romek" <n...@s...pl>

    "Tomodati" <a...@b...de> wrote in message
> [...]
    > w Niemczech: 252
    > w Wielkiej Brytanii: 14:
    >
    > albo wejdz na monster.ie albo monster.de i poszukaj, skoro jestes dobry,

    ja 2 miesiace temu zarejestrowalem swoje cv w monsterze i regularnie wysylam
    odpowiedzi na ogloszenia, wyslalem ich chyba z 150 a moje cv obejrzalo ilu
    pracodawcow ?
    raptem 4.
    niestety teraz bez paszportu UE prace za granica znalezc nie jest latwo....

  • 8. Data: 2003-04-24 07:25:48
    Od: "Tomodati" <a...@b...de>

    Witam,

> [...]
    > pracodawcow ?
    > raptem 4.
    > niestety teraz bez paszportu UE prace za granica znalezc nie jest

    Jakbys czytal kolego dokladnie co siedzi w linku podanym przez bardzo
    sympatyczna Ninke
    to bys sie dowiedzial, ze nie potrzebujesz paszportu UE zeby w UE
    pracowac... co wiecej, jakbys sie choc przez moment zastanowil i poszukal
    dalej to bys sie dowiedzial ze wystarczy zadzwonic do ambasady danego kraju
    wypytac jakie dokumenty trzeba zlozyc, wypelnic je i po prostu wyjechac
    pracowac do UE.
    No tak, co ja wypisuje... nie chcialo Ci sie ruszyc glowa zeby sie czegos
    wiecej dowiedziec, ale chcialo Ci sie napisac "teraz bez paszportu UE prace
    za granica znalezc nie jest latwo". Pomysl najpierw zanim napiszesz jakiegos
    posta.
    Dla Twojej informacji: PRZECIETNY PROCES REKRUTACYJNY TRWA OD 6 DO 10
    TYGODNI wiec jak wyslesz, to czekaj i nie placz ze nikt Ci nie odpowiada bo
    na analize nadeslanych podan potrzeba czasu.
    Dopiero za dwa miesiace bedziesz mogl powiedziec... no tak... te wszystkie
    firmy mialy mnie naprawde gleboko w dupie.

    Dawac i sie prosic to juz za wiele...
    Wiec wykorzystaj swoja szanse jaka dala Ci Nina, poczytaj dokladnie, pomysl,
    wejdz na google.pl wyszukaj "samozatrudnienie" albo cos w tym stylu i
    przestac glosic przygnebiajace wszystkich rewelacje.
    No i wypadaloby podziekowac Ninie, a nie wyskakiwac z pretensjami :-)

    Ja powiem glosno: Dziekuje Ci Nino.

    Adas

  • 9. Data: 2003-04-24 10:06:43
    Od: "Romek" <n...@s...pl>

> [...]
    prace
    > za granica znalezc nie jest latwo". Pomysl najpierw zanim napiszesz

    nie rozumie agresywnego tonu twojej wypowiedzi. artykuł czytalem, czytalem
    tez duzo innych wczesniej, zobacz np
    http://www1.gazeta.pl/ue/1,36144,454087.html, czytalem tez o paniach ktore
    walczyly o mozliwosc samozatrudnienia w sektorze rozwywkowym przeznaczonym
    dla osobnikow plci meskiej (byla chyba nawet sprawa w sadzie).

> [...]
    > Dopiero za dwa miesiace bedziesz mogl powiedziec... no tak... te wszystkie
    > firmy mialy mnie naprawde gleboko w dupie.

    Jezeli bys spojrzal na moj post to bys zobaczyl, ze ja jedynie sie odnioslem
    do skutecznosci monstera. Nie wiem jak ty, ale ja zdaje sobie sprawe ze
    rozsylanie CV przez internet ma bardzo marginalna skutecznosc w szukaniu
    pracy.

    4 odslony na 150+ aplikacji to jest bardzo niewiele. a zeby mowic o jakims
    procesie rekrutacyjnym to trzeba to cv najpierw zobaczy i przeczytac a nie
    przeczytac w monsterze o tym ze "require sponsorship to work in this
    country"
    Wiem, wiem jak bym byl samozatrudniony to bym nie musial sie prosic o
    poswiedczenie...
    ale chodzi o fakty: zakladasz sobie konto w mosterze piszesz prawde i
    dostajesz taka skutecznosc.

    > Dawac i sie prosic to juz za wiele...
    > Wiec wykorzystaj swoja szanse jaka dala Ci Nina, poczytaj dokladnie,
    pomysl,

    nie za bardzo rozumie jak na podstawie dwoch zdaj potrafisz wysnuc tyle
    beldnych wnioskow ?

    > wejdz na google.pl wyszukaj "samozatrudnienie" albo cos w tym stylu i
    > przestac glosic przygnebiajace wszystkich rewelacje.
    > No i wypadaloby podziekowac Ninie, a nie wyskakiwac z pretensjami :-)

    i kto tu wnosi jakies pretensje ? i tez nie rozumie za co mam dziekowac ?
    przeciez linkiem do tego artykulu Nina ameryki nie odkryla :) ( a moze w
    ten sposob wlasnie odkryla ? ) :)

  • 10. Data: 2003-04-24 10:33:02
    Od: "Tomodati" <a...@b...de>

    > nie rozumie agresywnego tonu twojej wypowiedzi. artykuł czytalem, czytalem
    > tez duzo innych wczesniej, zobacz np

    Nie byl agresywny... daleko mi do agresji, uwierz :-)

    > http://www1.gazeta.pl/ue/1,36144,454087.html, czytalem tez o paniach ktore
    > walczyly o mozliwosc samozatrudnienia w sektorze rozwywkowym przeznaczonym
    > dla osobnikow plci meskiej (byla chyba nawet sprawa w sadzie).

    o tak... jak juz zaczac to na calego... :-)