PracaGrupypl.praca.dyskusjejak znalezc prace w europie › Re: jak znalezc prace w europie
  • Data: 2003-04-25 06:18:48
    Temat: Re: jak znalezc prace w europie
    Od: "Romek" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "wasyl..." <w...@w...pl> wrote in message
    news:b89g6n$p7e$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

    > Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał
    >
    > czesc mam pytanie
    > - gdzie mozna szukac info na temat kosztow jakie trzeba poniesc w zwiazku
    > zalozeniem swojej 1 os firmy w anglii lub holandii...

    jezeli chodzi o koszty to czesciowo sa opisane na stronach podanych ponizej
    mnie natomist _jeszcze_ sie nie udalo znalezc stawki ubezpieczenia
    zdrowotnego
    "statutory healthcare insurance scheme" moze ktos to juz przerabial ?

    > -rowniez informacje na temat tego w jaki sposob zalozyc taka dzialalnosc
    > czy zglosic sie bezposrednio do ambasady czy ???

    jezeli chodzi o holandie to
    ambasada http://www.nlembassy.pl/ tam sa linki do stron po angielsku
    min swietna strona o tym jak to zrobic (na poczatek)
    http://www.kvk.nl/home/homeUK.asp
    oraz a to jest po polsku http://www.polamb.nl/weh/Vademecum/vad03.html
    jak juz zalozysz w holandi to teoretycznie mozesz pracowac w calej UE