PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak to jest ? noclegi na szkoleniu ???

  • 11. Data: 2006-04-17 10:57:55
    Temat: Re: jak to jest ? noclegi na szkoleniu ???
    Od: "kkk" <b...@u...wp.pl>

    > wiec ja zaledwie postaram sie poprawic Ci humor naklaniajac do innego
    > spojrzenia.

    dzięki...

    > ale wez pod uwage jedna rzecz: osoby calkowicie nieznajome, z ktorymi
    > zupelnie nic Cie nie laczy,

    jak to nie łączy?
    z 1 osobą będę pracować w jednym pokoju
    a druga to moja przełożona

    > Poza tym: nie wiem dokladnie, jakie to szkolenie, ale na to samo szkolenie
    > wysyla sie zwykle grupe osob zblizonych swoja funkcja w
    > firmie/stanowiskiem, a wiec osob, ktore spelnily podczas rekrutacji mniej
    > wiecej te same wymagania. Nie bedziesz tam wsrod wycieczki z poprawczaka,
    > tylko wsrod osob nie rozniacych sie ogolnym poziomem kultury od Ciebie.

    tak, będą to osoby z tych samych stanowisk z całej Polski
    ale i tak nie ufam, dziewczyny czasem są straszne
    miałam okazję spotkać się z taką sytauacją
    że zostawiłam swoje rzeczy w pokoju, a jak wróciłam,
    to kosmetyczka była wyciągnięta z torby
    cienie do powiek miałam rozgrzebane
    tusz do powiek niedokręcony i co?
    jestem pedantką, więc wiem gdzie co leżało
    wiedziałam kto to zrobił, ale się nie przyznała jak się pytałam
    tak to jest z wścibskimi dziewczynkami...

    > Jedziesz na dwa dni :) na dwa dni zabiera sie ciuchy i srodki czystosci w
    > mala torbe i dokumenty/kase/komorke do torebki lub kieszeni.
    > Kradziezy w towarzystwie innych osob z tej samej firmy bac sie nie
    > powinnas. A co takiego wstydliwego mozna miec w bagazu na krotki wyjazd?
    > Tampony? :)

    nie ważne co zabieram, to moja sprawa co i ile
    chodzi mi o to, że mam prawo do prywatności

    > Oni tez beda w pizamach. W ladnej pizamie czlowiek nie wyglada zle.

    dziwne pewnie, ale nie mam ładnej piżamy
    a co najśmieszniejsze może mam kupować na wyjazd specjalnie jakąś nową
    piżamkę
    żeby nie robić sobie obciachu chodząc w jakiejś domowej rozciągniętej
    szmatce
    przy koleżance z pracy i mojej przełożonej ?
    to jakaś dodatkowa presja...

    > Ogolnie - rozumiem niektore z Twoich odczuc, ale wyluzuj. Dwa dni to malo
    > i w kazdych nie zagrazajacych bezposrednio zyciu i zdrowiu warunkach
    > czlowiek jest w stanie tyle wytrzymac.

    tak z moją nerwicą to dużo wytrzymam :)
    pozdr. świątecznie

  • 12. Data: 2006-04-17 20:02:58
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    kkk napisał(a):
> [...]
    >
    > zaoferowano nam nocleg w "hotelu", zwanym schroniskiem :D
    > w pokojach 3 i 4 osobowych
    > generalnie bardzo mi się to niespodobało,
    > bo mam spać w pokoju z obcymi osobami????
    > skoro firma zapewnia mi nocleg, to chyba powinni pójść na to,
    > że jestem skłonna dopłacić różnicę za nocleg w pokoju 1 osobowym
    > nie ufam nowo-poznanym ludziom, potrzebuję czasu na "poznanie"
    > boję się zostawić rzeczy w pokoju, zaczną grzebać itp
    >
    > co Wy o tym sądzicie?
    > spotkaliście się z czymś takim?
    >
    > generalnie znajomi robią "OCZY" jak im opoiwadam, że pokoje wieloosobowe

    Muszę Cię rozczarować,ale na szkoleniach często się zdarza, że osoby
    nocują razem w pokojach kilkuosobowych. 4 osoby to moim zdaniem
    przesada, 2 - 3 norma. Jedynka - rzadkość.

    Gdybym wysyłał ludzi na szkolenie do jedynek bym ich nigdy nie pakował.
    Niech się poznają nie tylko na szkoleniu, ale w przerwach i po
    zakończeniu części oficjalnej.

    Jedyny sens spania w pokojach wieloosobowych ma dla mnie przypadek
    treningu interpersonalnego, ale wówczas cała grupa powinna nocować razem
    i chyba nawet z trenerem :)

    A na serio - innego powodu niż integracja lub cięcie kosztów nie widze w
    spaniu w 4 osobowym pokoju. No i to schronisko...

    Na zakończenie Cię pocieszę. Moi znajomi trenerzy, przy okazji
    realizacji jakiegoś projektu szkoleniowego nocowali w piątkę (!) w
    grupie koodedukacyjnej :)

    pozdr.
    m.

  • 13. Data: 2006-04-17 21:15:06
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    kkk wrote:

> [...]
    > ale i tak nie ufam, dziewczyny czasem są straszne
    > miałam okazję spotkać się z taką sytauacją
    > że zostawiłam swoje rzeczy w pokoju, a jak wróciłam,

    ok, masz takie odczucia. Do czasu szkolenia sie ich nie pozbedziesz,
    wiec podejdz do tego od strony zminimalizowania swojego dyskomfortu.
    Bedziesz wsrod nowych ludzi, na ktorych nie chcesz wywrzec zlego
    wrazenia, a bedac spieta i zdenerwowana mozesz wywrzec zle wrazenie.
    Postaraj sie wiec zorganizowac to tak, zeby uniknac tego strachu i
    sytuacji, ktore Cie denerwuja. Nie bierz rzeczy, o ktore sie boisz, wez
    ich tanie ersatze, na ktorych Ci nie zalezy, kup torebke zamykana na
    kluczyk czy zamek szyfrowy (moze sie przydac w przyszlosci, bo sytuacje
    bycia wsrod ludzi w warunkach malej prywatnosci moga sie jeszcze
    zdarzac) albo wymysl jakies inne rozwiazanie, ktore pozwoli Ci byc w
    miare zrelaksowana.

> [...]
    > szmatce
    > przy koleżance z pracy i mojej przełożonej ?

    A czy odczuwasz jako presje wymog posiadania bluzki i zakietu czy innego
    zestawu wyjsciowych ciuchow, zeby nie chodzic przy kolezankach z pracy w
    rozciagnietym domowym podkoszulku? :)
    Pizama to nie bielizna i sluzy wlasnie do wygladania w nie wzbudzajacy
    niczyjego zaklopotania sposob wtedy, gdy nie nosimy dziennego stroju.
    Warto miec jedna porzadna i tez sie przyda potem w innych sytuacjach.

    Narzekanie nic tu nie rozwiaze, po prostu pomysl praktycznie, co zrobic,
    zeby zapewnic sobie maksimum komfortu psychicznego.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    pierwsze wrazenia z Nowej Zelandii

  • 14. Data: 2006-04-18 09:32:48
    Od: Emi <e_m_i_@ani_sie_waz_spamerze_paskudny.vp.pl>

    Maciek Sobczyk napisał(a):

> [...]
    >
    > Gdybym wysyłał ludzi na szkolenie do jedynek bym ich nigdy nie pakował.
    > Niech się poznają nie tylko na szkoleniu, ale w przerwach i po
    <ciach>

    a gdybyś wysłał jedna osobę, to czy wpakowałbyś ją do jednego pokoju z
    2-3 obcymi ludźmi (czyt. spoza swojej firmy/zaprzyjaźniopnymi firmami) ??

    --
    E_m_i_

    "Ptak, który pragnie wzbić się ponad niziny tradycji i przesądów musi
    mieć mocne skrzydła.
    Żałosny to widok, gdy wyczerpane i okaleczone pisklę wraca na ziemię."
    K. Chopin "Przebudzenie"

  • 15. Data: 2006-04-18 10:00:47
    Od: "Maciek Sobczyk" <lp.po@kyzcbos_m.wspak.pl>

    Użytkownik "Emi" <e_m_i_@ani_sie_waz_spamerze_paskudny.vp.pl>:
    > a gdybyś wysłał jedna osobę, to czy wpakowałbyś ją do jednego pokoju z 2-3
    > obcymi ludźmi (czyt. spoza swojej firmy/zaprzyjaźniopnymi firmami) ??

    Zdecydowanie nie. Jaki ma sens integrowanie się z obcymi?

    pozdr.
    m.

  • 16. Data: 2006-04-18 10:44:25
    Od: Emi <e_m_i_@ani_sie_waz_spamerze_paskudny.vp.pl>

    Maciek Sobczyk napisał(a):

    > Zdecydowanie nie. Jaki ma sens integrowanie się z obcymi?

    no właśnie...

  • 17. Data: 2006-04-18 14:05:01
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:e1sr4q$gbk$1@serwus.bnet.pl>
    candina <candina[malpa]@o2.pl> pisze:

    Nixe:

    > A ja jako szary pracownik zawsze jadac sama na jakieś szkolenie mam
    > pokój 1osobowy

    No i?
    Jeśli jedziesz_sama_, to trudno byś spała w czyimś towarzystwie :>

    --
    Nixe

  • 18. Data: 2006-04-18 14:59:19
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:e22ftu$jav$2@news.onet.pl>
    Emi <e_m_i_@ani_sie_waz_spamerze_paskudny.vp.pl> pisze:

    > no właśnie...

    Ale jaki to ma związek z opisywaną tu sytuacją?

    --
    Nixe

  • 19. Data: 2006-04-18 15:54:24
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Tue, 18 Apr 2006 09:15:06 +1200, Immona wrote:

    >Pizama to nie bielizna i sluzy wlasnie do wygladania w nie wzbudzajacy
    >niczyjego zaklopotania sposob wtedy, gdy nie nosimy dziennego stroju.

    Buuu... Niektórzy to mają ograniczoną fantazję i sztampowe pidżamy...

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 20. Data: 2006-04-18 16:01:11
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Mon, 17 Apr 2006 12:57:55 +0200, "kkk" wrote:

    >tak z moją nerwicą to dużo wytrzymam :)

    W ogóle nie rozumiem tej całej sytuacji. Masz problem, to o tym
    powiedz przełożonym, jeśli nie zostanie rozwiązany, to sama go
    rozwiąż. Po kiego grzyba masz się męczyć w tej firmie i rujnować sobie
    zdrowie (również psychiczne), do tego harując na kogoś? Poszukaj
    jakiejś innej pracy lub źródeł zarobkowania, czegoś co będzie
    przyjemne i nieszkodliwe dla zdrowia. Skąd w ogóle to zamiłowanie w
    narodzie do "przemęczania się"?

    --
    pozdrawiam
    Bremse