PracaGrupypl.praca.dyskusjejak to jest ? noclegi na szkoleniu ??? › Re: jak to jest ? noclegi na szkoleniu ???
    From: "kkk" <b...@u...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak to jest ? noclegi na szkoleniu ???
    Date: Mon, 17 Apr 2006 12:57:55 +0200

    > wiec ja zaledwie postaram sie poprawic Ci humor naklaniajac do innego
    > spojrzenia.

    dzięki...

    > ale wez pod uwage jedna rzecz: osoby calkowicie nieznajome, z ktorymi
    > zupelnie nic Cie nie laczy,

    jak to nie łączy?
    z 1 osobą będę pracować w jednym pokoju
    a druga to moja przełożona

    > Poza tym: nie wiem dokladnie, jakie to szkolenie, ale na to samo szkolenie
    > wysyla sie zwykle grupe osob zblizonych swoja funkcja w
    > firmie/stanowiskiem, a wiec osob, ktore spelnily podczas rekrutacji mniej
    > wiecej te same wymagania. Nie bedziesz tam wsrod wycieczki z poprawczaka,
    > tylko wsrod osob nie rozniacych sie ogolnym poziomem kultury od Ciebie.

    tak, będą to osoby z tych samych stanowisk z całej Polski
    ale i tak nie ufam, dziewczyny czasem są straszne
    miałam okazję spotkać się z taką sytauacją
    że zostawiłam swoje rzeczy w pokoju, a jak wróciłam,
    to kosmetyczka była wyciągnięta z torby
    cienie do powiek miałam rozgrzebane
    tusz do powiek niedokręcony i co?
    jestem pedantką, więc wiem gdzie co leżało
    wiedziałam kto to zrobił, ale się nie przyznała jak się pytałam
    tak to jest z wścibskimi dziewczynkami...

    > Jedziesz na dwa dni :) na dwa dni zabiera sie ciuchy i srodki czystosci w
    > mala torbe i dokumenty/kase/komorke do torebki lub kieszeni.
    > Kradziezy w towarzystwie innych osob z tej samej firmy bac sie nie
    > powinnas. A co takiego wstydliwego mozna miec w bagazu na krotki wyjazd?
    > Tampony? :)

    nie ważne co zabieram, to moja sprawa co i ile
    chodzi mi o to, że mam prawo do prywatności

    > Oni tez beda w pizamach. W ladnej pizamie czlowiek nie wyglada zle.

    dziwne pewnie, ale nie mam ładnej piżamy
    a co najśmieszniejsze może mam kupować na wyjazd specjalnie jakąś nową
    piżamkę
    żeby nie robić sobie obciachu chodząc w jakiejś domowej rozciągniętej
    szmatce
    przy koleżance z pracy i mojej przełożonej ?
    to jakaś dodatkowa presja...

    > Ogolnie - rozumiem niektore z Twoich odczuc, ale wyluzuj. Dwa dni to malo
    > i w kazdych nie zagrazajacych bezposrednio zyciu i zdrowiu warunkach
    > czlowiek jest w stanie tyle wytrzymac.

    tak z moją nerwicą to dużo wytrzymam :)
    pozdr. świątecznie