PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak to jest ? noclegi na szkoleniu ???

  • 31. Data: 2006-04-19 17:20:18
    Temat: Re: jak to jest ? noclegi na szkoleniu ???
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e2596l$ce4$1@inews.gazeta.pl Maciek Sobczyk
    <m...@d...doPLer> pisze:

    > Ze względu na Twoje ogólne, nikłe pojęcie w temacie, niezrozumienie
    > pojęcia "podziemia" w kontekście budowania zespołów i integracji etc. -
    Oto kompleks pedagoga w najczystszej postaci... ;)

    > jak dla mnie EOT.
    Ależ z przyjemnością się zgadzam, wszak o nic Cię nie pytałem, stwierdziłem,
    co uważam i tyle.
    Wystarczyło nie odpisywać, a nie się wyprężać bez sensu.

    Jotte

  • 32. Data: 2006-04-19 23:18:24
    Od: "Domin" <d...@p...onet.pl>

    E tam. Czworka i tak bedzie tansza, niz pokoj 1 osobowy w przecietnym hotelu
    :-)
    Drugi aspekt sprawy, to czy spiac sama na wlasna prosbe nie bedziesz sie
    potem w tym towarzystwie zle czula. Wszyscy beda sie juz po jednej nocy
    znali, a Ty ...
    Jednak ja tez bym nie chcial z obcymi ludzmi w jednym pokoju, no chyba za
    bylbym rodzynkiem ;-)

    Pozdrawiam
    Domin