PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIT - brak informacji o wynagrodzeniu

  • 1. Data: 2006-04-14 11:07:16
    Temat: PIT - brak informacji o wynagrodzeniu
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Witam,

    Rozliczenia przyszedł czas :) Namnożyło mi się PIT-ów i teraz mam
    problem. W ubiegłym roku pracowałem na umowę o pracę (czas nieokreślony)
    w firmie X. Po rozwiązaniu stosunku pracy (30 października), wykonałem
    dla firmy X pracę na umowę o dzieło (prawa autorskie, data: 03.11.2005).
    W PIT-cie, jaki otrzymałem od firmy X informacja o wynagrodzeniu
    znajduje się tylko w rubryce dot. stosunku pracy. Nie ma ani słowa o
    umowie o dzieło.

    Czy PIT jest błędnie wypelniony? Czy firma X może mi wystawić PIT z ową
    umową o dzieło w przyszłym roku? W przyszłym roku wpadnę w III próg i
    nie chcę żadnych "nadprogramowych" PIT-ów. Help.

    dzięki
    m.

  • 2. Data: 2006-04-14 12:03:51
    Temat: Re: PIT - brak informacji o wynagrodzeniu
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> napisał w
    wiadomości
> [...]
    nieokreślony)
    > w firmie X. Po rozwiązaniu stosunku pracy (30 października), wykonałem

    Zakładając, że ostatnie pobory dostałeś do końca października, to pit 11
    powinieneś otrzymać do 15 listopada poprzedniego roku.

> [...]
    > W PIT-cie, jaki otrzymałem od firmy X informacja o wynagrodzeniu
    > znajduje się tylko w rubryce dot. stosunku pracy. Nie ma ani słowa o

    Z tego tytułu do końca lutego tego roku powinieneś otrzymać pit 8b.

    Od jednego pracodawcy powinieneś mieć dwa pity 11 i 8b. Fakt wzór jest
    taki sam, ale pracodawca powinien zły symbol przekreślić (zresztą to
    jest w pouczeniu na końcu formularza).

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 3. Data: 2006-04-14 12:27:22
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Nikiel ;-) napisał(a):
    > Od jednego pracodawcy powinieneś mieć dwa pity 11 i 8b. Fakt wzór jest
    > taki sam, ale pracodawca powinien zły symbol przekreślić (zresztą to
    > jest w pouczeniu na końcu formularza).
    Dzięki. Teraz czas na kontakt z pracodawcą, ewent. z odpowiednią komórką
    fiskusa.

    pozdr.
    m.