PracaGrupypl.praca.dyskusjejak to jest ? noclegi na szkoleniu ??? › Re: jak to jest ? noclegi na szkoleniu ???
    From: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak to jest ? noclegi na szkoleniu ???
    Date: Mon, 17 Apr 2006 22:02:58 +0200

    kkk napisał(a):
    > witam
    >
    > wiem, że czas świąteczny, ale pojawiła się wątpliwość- pomożecie :)?
    > mam 2dniowe szkolenie na południu Polski
    > ja mieszkam w Trójmieście i muszę jechać dzień wcześniej,
    > bo nie ma innego połączenia w PKP, no chyab, że w nocy
    > ale na szkoleniu powinnam być przytomna :)
    > tak więc jadę w środę pod wieczór, nocleg zapewniony
    > szkolenie czwartek od 9 do 17, 17-? integracja :), nocleg zapewniony
    > piątek od 9 do 17 szkolenie i 18 coś - powót do domu
    >
    > zaoferowano nam nocleg w "hotelu", zwanym schroniskiem :D
    > w pokojach 3 i 4 osobowych
> [...]
    Muszę Cię rozczarować,ale na szkoleniach często się zdarza, że osoby
    nocują razem w pokojach kilkuosobowych. 4 osoby to moim zdaniem
    przesada, 2 - 3 norma. Jedynka - rzadkość.

    Gdybym wysyłał ludzi na szkolenie do jedynek bym ich nigdy nie pakował.
    Niech się poznają nie tylko na szkoleniu, ale w przerwach i po
    zakończeniu części oficjalnej.

    Jedyny sens spania w pokojach wieloosobowych ma dla mnie przypadek
    treningu interpersonalnego, ale wówczas cała grupa powinna nocować razem
    i chyba nawet z trenerem :)

    A na serio - innego powodu niż integracja lub cięcie kosztów nie widze w
    spaniu w 4 osobowym pokoju. No i to schronisko...

    Na zakończenie Cię pocieszę. Moi znajomi trenerzy, przy okazji
    realizacji jakiegoś projektu szkoleniowego nocowali w piątkę (!) w
    grupie koodedukacyjnej :)

    pozdr.
    m.