PracaGrupypl.praca.dyskusjejak szybko i bezbolesnie rozstac sie z pracodawca ???? › Re: jak szybko i bezbolesnie rozstac sie z pracodawca ????
  • Data: 2005-07-31 07:23:51
    Temat: Re: jak szybko i bezbolesnie rozstac sie z pracodawca ????
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr w news:dchscb$h5a$1@opal.futuro.pl napisał(a):

    > W tym problem że jest to premia _uznaniowa_

    Ja bym się bardziej skoncentrował na tym:

    "Do podstawowych obowiązków pracodawcy należy m.in równe traktowanie
    pracowników"

    Jak pisał autor wątku są w firmie zarabiające dużo, a robiące niewiele.
    Tyle, że udowodnienie dyskryminacji nie jest chyba takie proste.
    Próbuj przekonać pracodawcę, że teraz w firmie i tak jesteś właściwie tylko
    ciałem, czyli tak jakby Cię nie było. Dodatkowo robi sobie złą reklamę bo
    dla firmy jest ważne, aby ludzie, którzy mieli z nią kontakt mieli jak
    najlepszą opinię na jej temat, a on robi usilnie robi złe wrażenie.

    pozdrawiam
    Greg