PracaGrupypl.praca.dyskusjejak szybko i bezbolesnie rozstac sie z pracodawca ???? › Re: jak szybko i bezbolesnie rozstac sie z pracodawca ????
  • Data: 2005-07-31 10:27:46
    Temat: Re: jak szybko i bezbolesnie rozstac sie z pracodawca ????
    Od: "Victor Wozniak" <v...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    : Dwie sprawy:
    : 1. Umów nalezy dotrzymywac. Jesli pracuje sie na zasadzie KP (z klauzulami
    : chroniacymi w wiekszej czesci pracownika), to i pracownik powinien sie
    : wywiazywac z jego ustalen. Ogolnie, zastanawia mnie ta powszechna chec
    : szukania kruczkow, byle tylko się wyłgać. Co za pieprzone czasy, że na
    : czyimś słowie ani nawet podpisie nie mozna polegać.

    ??????????

    :
    : 2. Uwazam, ze dwaj dorosli ludzie powinni się - i mogą w ogromnej
    : większosci przypadkow! - po prostu dogadać, bez przerzucania się
    : przepisami, paragrafami i tym podobnymi pierdołami.

    Jak na razie nie potrafimy sie dogadac

    : Przy okazji: zadałem pytanie, czy Victor nakłamaół w rozmowie z nowym
    : kandydatem na pracodawcę, że jest dostępny od zaraz - i nie uzyskałem
    : odpowiedzi.

    Poprzednia forma pytania zarzucala mi w domysle klamstwo - wiec jak myslisz
    dlaczego nie odpowiedzialem ?

    Nowy pracodawca wie o tym, ze pracuje i o moim okresie wypowiedzenia - to
    jest chyba oczywiste !
    Nie zgadza sie jednak czekac 3 miesiace.

    Nie rozumiem, tez co odpowiedz na Twoje pytanie mialaby wniesc do dyskusji ?
    Mam dziwne wrazenie, ze szukasz sensacji.

    Vic