PracaGrupypl.praca.dyskusjejak szybko i bezbolesnie rozstac sie z pracodawca ???? › Re: jak szybko i bezbolesnie rozstac sie z pracodawca ????
  • Data: 2005-07-31 10:42:07
    Temat: Re: jak szybko i bezbolesnie rozstac sie z pracodawca ????
    Od: "Victor Wozniak" <v...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    : Trochę pewnie go znasz. W zależności od tego jak się układają relacje
    : pomiędzy Tobą a nim wspomnienie o "życiowej szansie" może Ci pomóc, albo
    : przeciwnie - sprawisz, że za nic Cię nie wypuści wcześniej właśnie po to
    : abyś tę szansę stracił. Cóż, niektórzy są złośliwi.
    ^^^^^^^^^^^^^^
    wiem, i tego sie obawiam

    :
    : > Coz, jesli wszystko pojdzie zle, to bedzie mial w mojej osobie
    : > zywa antyreklame firmy. Choc z drugiej strony nie lubie takich
    : > zagran
    :
    : Ja również. Nie miałem na myśli biegania po mieście i rozwieszania
    plakatów
    : antyreklamowych. Uważam, że już sam uraz do firmy (człowieka) to dużo.

    oczywiscie, w koncu jeden niezadowolony czlowiek to duzo wiecej niz setka
    zadowolonych

    poz.

    Vic