PracaGrupypl.praca.dyskusjejak szybko i bezbolesnie rozstac sie z pracodawca ???? › Re: jak szybko i bezbolesnie rozstac sie z pracodawca ????
  • Data: 2005-07-31 10:06:08
    Temat: Re: jak szybko i bezbolesnie rozstac sie z pracodawca ????
    Od: "Victor Wozniak" <v...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    : Hmm, jeśli rzeczywiście różnica między obecną a potencjalną pracą to
    : Twoja "życiowa szansa", to ja bym się nie certolił tylko po prostu
    : zostawił to w cholerę, nawet ryzykując spaprane papiery.

    wlasnie chyba tak zrobie, bo jak widze nie mam innej mozliwosci

    : Wyślij (poleconym z potwierdzeniem odbioru na adres firmy) wypowiedzenie,

    juz to zrobilem

    : potem: choruj, urlopuj, papraj robotę, po prostu nie przychodź, co tylko
    : chcesz - o ile nie masz jakichś specjalnych klauzul w umowie (sprawdź),
    : to najgorsze co pracodawca może Ci zrobić, to natychmiastowe zwolnienie
    : dyscyplinarne, bez wypowiedzenia itp. Czyli w sumie to o co chodzi :)

    brak klauzul w umowie

    : Przejmować się losem firmy, myśleć o wyszkoleniu zastępcy itp. mógłbyś,
    : gdyby pracodawca byłby wobec Ciebie OK. Jeśli jednak rzeczywiście jest
    : tak, jak piszesz - to postaraj się z tego po prostu wyrwać i tyle.
    :
    Coz, identyfikuje sie w jakis sposob z ta firma i chcialbym, by ktos kto
    przyjdzie po mnie, byl kontynuatorem tego co ja robilem.
    Zwyczajnie mam sentyment do tej firmy....

    :
    : BTW, ale mimo wszystko nie sądzę, że sytuacja da się podciągnąć pod
    : "naruszenie obowiązków pracodawcy" itp. i szybkie formalne załatwienie
    sprawy.

    szkoda.......

    Dziekuje za wszystkie odpowiedzi.

    poz