PracaGrupypl.praca.dyskusjejak szybko i bezbolesnie rozstac sie z pracodawca ???? › Re: jak szybko i bezbolesnie rozstac sie z pracodawca ????
  • Data: 2005-07-31 10:07:52
    Temat: Re: jak szybko i bezbolesnie rozstac sie z pracodawca ????
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 31-07-2005 o 11:52:23 Daniel Rychcik
    <m...@u...mat.uni.torun.pl> napisał:

    > Hmm, jeśli rzeczywiście różnica między obecną a potencjalną pracą to
    > Twoja "życiowa szansa", to ja bym się nie certolił tylko po prostu
    > zostawił to w cholerę, nawet ryzykując spaprane papiery.

    Dwie sprawy:
    1. Umów nalezy dotrzymywac. Jesli pracuje sie na zasadzie KP (z klauzulami
    chroniacymi w wiekszej czesci pracownika), to i pracownik powinien sie
    wywiazywac z jego ustalen. Ogolnie, zastanawia mnie ta powszechna chec
    szukania kruczkow, byle tylko się wyłgać. Co za pieprzone czasy, że na
    czyimś słowie ani nawet podpisie nie mozna polegać.

    2. Uwazam, ze dwaj dorosli ludzie powinni się - i mogą w ogromnej
    większosci przypadkow! - po prostu dogadać, bez przerzucania się
    przepisami, paragrafami i tym podobnymi pierdołami.

    Przy okazji: zadałem pytanie, czy Victor nakłamaół w rozmowie z nowym
    kandydatem na pracodawcę, że jest dostępny od zaraz - i nie uzyskałem
    odpowiedzi.