PracaGrupypl.praca.dyskusjejak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :) › Re: jak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :)
    From: "RT" <r...@W...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :)
    Date: Thu, 6 Jul 2006 22:42:47 +0200

    >Ja po prostu poleglem w tym momencie. Juz na koncu jezyka mialem
    >kilka slów podziekowania za rozmowe i pozegnania ale sie
    >powstrzymalem i ostatecznie zaprosilem ja na spotkanie :)
    >Oczywiscie nie obeszlo sie bez marudzenia co do terminu... i w
    >ogóle jak znam zycie to ona nie przyjedzie :)
    >A jak przyjedzie to nawet lepiej. Takie doswiadczenie tez sie przyda
    >:)

    Dziwisz sie?!
    WIEKSZOSC osob ktora nie chce powiedziec czegos wiecej na temat pracy albo
    cos kreci
    to oferuje niekorzystne warunki (niewielkie zarobki lub wynagrodzenie
    zalezne od prowizji)
    Jesli ja mam jechac przez pol miasta na spotkanie na ktorym i tak zapewne
    przybedzie kilka innych
    osob to chcialbym przynajmniej wiedziec ze jest w tym jakis sens i ze
    minimalne warunki pracy
    jakich oczekuje zostana spelnione... Nie zrozum mnie zle, jako pracodawca
    nie mozesz wymagac
    od osoby ktora zlozyla u Ciebie CV ze to byla jedyna firma gdzie taki
    dokument zostawila.
    Podam Ci nawet przyklad oferty pracy: Telepizza, kierowca/rozwoziciel pizzy
    z wlasnym samochodem, atrakcyjne
    warunki. Po zatelefonowaniu dowiedzialem sie ze szczegoly zostana podane na
    miejscu, po przejechaniu kilku km.
    dowiedzialem sie ze ow atrakcyjne warunki to 1,5zl za godzine i 4zl od
    dostawy (na ten przyklad w innej pizzerii
    gdzie zadzwonilem dowiedzialem sie przez telefon ze zarobki to 4,5zl/h plus
    pieniadze na paliwo i wcale nie bylo
    to wielka tajemnica, uczciwy pracodawca nie musi niczego ukrywac.) Cen swoj
    czas i czas osob ktore odpowiedzialy
    na twoja oferte. Od tego jest telefon zeby rozwiac wstepne watpliwosci...

    Pozdrawiam

    RT