PracaGrupypl.praca.dyskusjejak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :) › Re: jak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :)
  • Data: 2006-07-06 21:40:20
    Temat: Re: jak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :)
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl> szukaj wiadomości tego autora

    homereska napisał(a):

    > Ja po prostu poleglem w tym momencie. Juz na koncu jezyka mialem
    > kilka slów podziekowania za rozmowe i pozegnania ale sie
    > powstrzymalem i ostatecznie zaprosilem ja na spotkanie :)

    wiesz, czytam grupę od jakiegos czasu i sobie powoli mysle, ze szkoda
    czasu na takie posty. Bo chcesz pomóc potencjalnym szukającym pracy a
    jak na razie to wszyscy się zrypali, że wogóle to jesteś niekulturalny,
    źle zrobiłęś i wogóle to powienieś od razu przecież ją zatrudnić, bo
    przecież złożyła CV. Oczywiscie o ile to jej będzie pasowało
    wynagrodzenie, jakie jej dasz (choć i tak znajdzie się wolu takich, co
    stwierdzą, że powienieś dać z 5 razy więcej).

    Dziwna ta grupa jest. Mam wrażenie, że pisza na nią sami niewyżyci
    goście, co to dla nich jest pracodawca i czasem (choć może najczęsciej)
    śmie za mało płacić.

    wojtek