PracaGrupypl.praca.dyskusjejak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :) › Re: jak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :)
  • Data: 2006-07-06 20:36:05
    Temat: Re: jak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :)
    Od: "homereska" <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Po co ma przyjezdzać skoro sprawe mozna bylo zalatwic przez telefon?

    Nie zatrudniam telemarketera czy konsultanta telefonicznego dlatego
    wolę spotkać się z taką osoba osobiście. Jeżeli dziewczyna nie
    chce zmienić pracy to po co wysyła CV. Przecież nie powiem jej przez
    telefon ile może zarobić nie wiedząc co ma do zaoferowania.

    > Polska wypisz wymaluj wydajnosc ;)

    Daruj sobie komentarze co do wydajności :) tym bardziej jeżeli jest
    to pod moim adresem. akurat sie składa, że rozmowa odbędzie się
    jutro o 17:00 czyli w ramach mojego czasu "wolnego" czy jak kto woli po
    godzinach :) Także o ile wszystkie inne do tej pory traktowałem
    poważnie - nawet te po godzinach to tą jedną potraktuję jako
    pewnego rodzaju rozrywkę ;)