PracaGrupypl.praca.dyskusjejak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :) › Re: jak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :)
  • Data: 2006-07-06 21:27:47
    Temat: Re: jak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :)
    Od: "Jacek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Łatwo jest wywnioskować, że jest to jedno z najniższych stanowisk w
    firmie a ja z kolei szukam osób młodych z niewielkim lub nawet
    żadnym doświadczeniem. Podobnie było w tym przypadku. Także
    wybaczcie ale zachowanie koleżanki było conajmniej chamskie...

    Z całym szacunkiem - nie mam zamiaru bronić dziewczyny, bo nie jest dobrze
    rozwiązana rozmowa. Przynajmniej nie tym tonem, jaki opisujesz.
    Ale - zamykajac definitywnie temat - czy nie byloby prosciej napisac w
    ogloszeniu - zadania (co ma robic), miejsce pracy oraz firma oferuje
    wynagrodzenie na okresie probnym XXX?
    Jak wspomnialem wczesniej, teraz z pewnoscia mialas duzo aplikacji. A przy
    mojej proponowanej ofercie - mialabys z pewnoscia kilka i osob, ktore sa
    naprawde zainteresowane...

    --
    Jacek - j...@g...pl
    tel.: 505 57 99 63