PracaGrupypl.praca.dyskusjejak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :) › Re: jak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :)
  • Data: 2006-07-06 21:26:56
    Temat: Re: jak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :)
    Od: "homereska" <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > albo
    > cos kreci
    > to oferuje niekorzystne warunki (niewielkie zarobki lub wynagrodzenie
    > zalezne od prowizji)

    i zdrugiej strony - osoba, która od razu tak podejrzewa to albo jakis
    pesymistyczny nieudacznik albo len, ktory szuka cieplego etatu, gdzie
    bedzie mógł kraść kredę i atrament ;) i tak pętla się zamyka

    > Jesli ja mam jechac przez pol miasta na spotkanie na ktorym i tak zapewne
    > przybedzie kilka innych

    no straszne!!!! korona z głowy spadnie? ja na rozmowy w sprawie pracy
    jezdzilem 60km. zawsze bylem otwarty i chetny jak ktos sie odezwal
    jednak odpowiadalem na ogloszenia, ktore rzeczywiscie mnie interesowaly
    a nie "jak leci" - a tak robi chyba z 80% ludzi, ktorych CV
    otrzymałem. dzieki temu bylem na kilku rozmowach w zyciu, z czego
    kazdorazowo najpóźniej trzecia z kolei kończyła się pracą.

    > Nie zrozum mnie zle, jako pracodawca
    > nie mozesz wymagac
    > od osoby ktora zlozyla u Ciebie CV ze to byla jedyna firma gdzie taki
    > dokument zostawila.

    absolutnie nie wymagam. proponowałem rózne godziny spotkania - pod
    tym względem miała zupełną dowolnośc.

    > Podam Ci nawet przyklad oferty pracy: Telepizza,

    masz moje słowo, ze oferta jest ciekawsza :)

    pozdrawiam również :)