PracaGrupypl.praca.dyskusjejak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy? › Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
  • Data: 2006-10-05 07:26:39
    Temat: Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
    Od: " art" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeden z uzytkownikow napisal:

    >Jezeli chodzi Tobie wylacznie o czytanie tego co przychodzi, ustaw sobie >>
    (badz zaloz konto pocztowe ktore to umozliwia), przekierowanie poczty na
    sluzbowy mail. :) Najlepiej jakby dalo sie tak ustawic ze przekierowywana
    jest kopia, bez kasowania wiadomosci na skrzynce przekierowywujacej (oj
    zamieszane ale chyba zalapiesz).

    Pzdr,

    CDD
    <

    No, az taki zielony to nie jestem ;) Problem tylko w tym, ze cholera, kasują
    mi sie wiadomości przekierowane z poczty prywatnej i przychodza wyłacznie na
    poczte pracową. A nie ma opcji zachowania kopii wiadomosci na serwerze poczty
    prywatnej. A poza tym, nie dochodzą e-maile wysyłam z poczty pracowej na
    pocztę prywatną (tą w ktorej ustawilem przekierowanie). Zeby sie polapac w
    tym, ktore wiadomosci zostaly wyslane z ktorej poczty i kiedy to istna magia.
    Dlatego szukam innego sposobu.

    Mam jeszcze pytanie do posiadających wieksza wiedze odemnie. Jest ponoc
    mozliwość "podszycia" pod swoj komputer inny (fikcyjny) numer IP. Czy Waszym
    zdaniem ustawienie taiego innego IP w moim pracowym komputerze pozwoli obejsc
    ograniczenia, czy tez to zupelnie inna bajka?

    Pozdrawiam,
    art