PracaGrupypl.praca.dyskusjejak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy? › Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
    From: MarcinF <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
    Date: Wed, 04 Oct 2006 23:33:23 +0200

    artur wrote:

    > Kurcze, gdybym wiedział jak to zrobic to bym nie zadawal pytania ;)
    > A mógłys mi podpowiedziec jak spróbować "laczyc sie przez jakis serwer proxy"?
    > Jestem zielony w te klocki...

    radzilbym fraze z cudzyslowia wraz z nazwa przegladarki ktorej uzywasz
    wpisac w google, przy odrobinie szczescia w kilka sekund znajdziesz
    instrukcje z obrazkami, adresy roznych serwerow proxy znajdziesz rownie
    szybko

    > Aha, celem uzupelnienia, ograniczenie mam w dostępie do poczty zarówno przez
    > internet (onet, interia etc) jak i w outlooku (nie moge sobie sciagac
    > prywatnej poczty na OLook).

    z tego opisu nie da sie wywnioskowac w jaki sposob realizowana jest
    ta blokada, ale jezeli przypadkiem jest to prosty mechanizm opierajacy
    sie na zablokowaniu polaczen na adresy popularnych serwerow pocztowych
    to warto sprobowac polaczenia poprzez serwer proxy (Twoj komputer
    nie bedzie sie wtedy laczyl bezposrednio z serwerem pocztowym)

    ale blokada prawdopodobnie jest bardziej wyrafinowana, zaproponowalem
    zebys to sprawdzil bo zajmie to jedynie chwilke