PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak ? najrozsadniej rozwiazac ....

  • 11. Data: 2002-07-12 19:07:18
    Temat: Re: jak ? najrozsadniej rozwiazac ....
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

    > Art.30KP
    > Par. 2.1. Okres wypowiedzenia umowy o pracę obejmuj?cy tydzień lub
    > miesi?c albo ich wielokrotno?ć kończy się odpowiednio w sobotę lub w
    > ostatnim dniu miesi?ca.

    > Jak złożysz w przyszłym tygodniu, to pracujesz do 3 sierpnia.

    no ale ...
    jesli okres wypowiedzenia moze skonczyc sie w osatnim dniu miesiaca
    to chyba moge je wreczyc rowno 2 tygodnie przed .....
    ?

    > Albo "Strony zgodnie oświadczają, iż umowa o pracę zawarta dnia,
    > pomiędzy, rozwiązuje się z dniem xxx" - czyli porozumienie stron i
    > data dowolna.
    > Albo "Wypowiadam z zachowaniem okresu wypowiedzenia umowę o pracę
    > zawartą dnia, pomiędzy. Stosunek pracy ulega rozwiązaniu z dniem
    > xxxx" gdzie datą jest druga sobota, od momentu złożenia.
    > Na swoim egzemplarzu żadasz podpisu z datą. W pierwszym przypadku to
    > dobra wola pracodawcy, czy się zgodzi na porozumienie, w drugim może
    > Ci podpisać nawet sekretarka, że wpłynęło dnia xxx.

    chodzilo mi o to co ma byc na zwolnieniu lekarskim
    :)))
    napisales - mam isc wtedy kiedy jest napisane - wiec poprosilem o to co ma
    byc na nim napisane
    eeeesh

    sqrczak

  • 12. Data: 2002-07-12 19:08:58
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

> [...]
    > zyc. No i nie boj sie brac L4 - jak bedziesz brala po dwa tygodnie
    > na jednym papierku to nie sa w stanie ciebie sprawdzic - mam kolege
    > ktory juz 4 miesiace tak robi w konia McDonalda, a L4 wysyla
    > poczta, bo jest dla niego przygotowane wypowiedzenie i nie moze sie
    > tam pokazac bo jak sie pokaze to maja prawo mu je wreczyc -
    > kierowniczka zgrzyta zebami i nie spi po nocach przez niego, ale
    > moze mu jedynie zrobic loda i nic wiecej. Tak wiec moja rada - zrob
    > w konia obecnego pracodawce i idz na L4, a od 1 sierpnia do nowej i
    > oby porzadnej czego ci zycze pracy. powodzenia. Przemo

    sprawa pewna , na zone ktora niedlugo urodzi
    :)
    wiec ja jestem on a nie ona
    co do wykorzystywania ........
    hym
    w ciadu maja i czerwca bylem na zwolnieniu w sumie 5, 5 tygodnia
    :)))

    pzdr

    sqrczak

  • 13. Data: 2002-07-13 08:07:53
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "przemo" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > tak go bronisz - 100 razy wolal bym byc np: Niemcem niz Polakiem ( w

    Różne rzeczy już pisano na tej grupie, ale z coś takiego to chyba po raz
    pierwszy.
    Za okupacji też lepiej było być folksdojczem niż Polakiem.
    Nie wiem kto Cię urodził, kto wychował, ale jezeli chodzi o moralne dno,
    to właśnie Ty nim jesteś.
    To o takich jak Ty poeta pisał "sam sobie sterem, żeglarzem, okrętem"

    Wiesiek

  • 14. Data: 2002-07-13 08:10:08
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "sqrczak" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > sprawa pewna , na zone ktora niedlugo urodzi
    > :)

    Ale to jest tzw opieka na chorą żonę i nowo narodzone dziecko.
    Możesz to dostać dopiero gdy żona urodzi, wczesniej nie.

    Wiesiek

  • 15. Data: 2002-07-13 09:22:44
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

    > Ale to jest tzw opieka na chorą żonę i nowo narodzone dziecko.
    > Możesz to dostać dopiero gdy żona urodzi, wczesniej nie.

    bzdura
    przysluguje mi 14 dni zwolnienia lekarskiego w roku na chora zone
    z okazji urodzenia dziecka , przysluguja mi 2 dni urlopu okolicznosciowego i
    tez niekoniecznie musi to byc po urodzeniu
    moze byc w trakcie porodu

    sqrczak

  • 16. Data: 2002-07-13 15:15:43
    Od: "przemo" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Wiesław Wronowicz" <w...@p...com> napisał w
    wiadomości news:agon4o$gkp$1@news2.tpi.pl...

> [...]
    > Za okupacji też lepiej było być folksdojczem niż Polakiem.
    > Nie wiem kto Cię urodził, kto wychował, ale jezeli chodzi o moralne dno,

    A co to znaczy "moralnosc" w dzisiejszych czasach. Maja ja tylko frajerzy -
    jak chcesz sie dzisiaj czegos dorobic to trzeba byc twardym skurwysynem -
    niestety taka jest prawda. Wole byc w moralnym dnie i czegos sie dorobic niz
    byc biednym. Urzedy Pracy dla bezrobotnych sa pelne takich jak ty - to tez
    fakt.
    pozdrawiam mimo wszystko Przemo

  • 17. Data: 2002-07-14 07:14:27
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

> [...]
    > z okazji urodzenia dziecka , przysluguja mi 2 dni urlopu okolicznosciowego
    > tez niekoniecznie musi to byc po urodzeniu

    Dobre ;-)
    Typowy przykład jak interpretować prawo, aby adwokaci mieli zatrudnienie.
    Poproszę o dziennik ustaw (rok, nr, pozycja, art, ust) - gdzie to pisze.

    Wiesiek

  • 18. Data: 2002-07-14 07:36:28
    Od: "Pawel Sokolowski" <P...@g...net>

> [...]
    niz
    > byc biednym. Urzedy Pracy dla bezrobotnych sa pelne takich jak ty - to tez

    I to sie nazywa przedstawiciel kadry kierowniczej.
    Nic dziwnego ze wszystko w tym kraju pada.
    Kazdy (poza chlubnymi wyjatkami) kombinuje jak tylko okrasc pracodawce.

    >A tak po za tym to nie widze nic
    >strasznego za placenie za L4 - lekarz dorabia sobie do pensji, a ja mam to
    >co chce wiec obie strony sa szczesliwe.

    A pracodawca tez jest szczesliwy ?
    Nie dosc ze zatrudnia obiboka, ktory nie przychodzi do pracy i robota lezy,
    to jeszcze musi mu za to placic (pierwsze 35 dni zwolnienia).

    >Ja pracy za place godna moich umiejetnosci szukalem 1 rok

    Nie wiem jak umiejetnosci, ale sadzac po wypowiedziach to nie jestes godny
    zadnej pracy.
    Ale w polityce mialbys szanse (smutne).

    >100 razy wolal bym byc np: Niemcem niz Polakiem ( w
    >Niemczech za zasilek mozna niezle zyc, a w Polsce- 400 zl przez 6
    miesiecy -
    >ludzie gdzie my zyjemy

    No tak, wolalbys w Niemczech bo z dziada zylbys sobie bez koniecznosci
    pracy,
    a tu musisz pracowac, rzeczywiscie upadek panstwa.
    Jakby Niemcy mieli paru takich jak ty toby tez im grozil upadek

    Czlowieku lecz sie, albo wyjedz gdzies za granice i zabierz kolegow
    (wszystkich tobie podobnych).

    Pawel Sokolowski
    P.S.
    > A co to znaczy "moralnosc" w dzisiejszych czasach. Maja ja tylko frajerzy
    Jak sie ta moralnosc ma, to przynajmniej ma sie komfort podpisywania
    wypowiedzi imieniem i nazwiskiem.

  • 19. Data: 2002-07-14 11:59:40
    Od: "bobers" <b...@p...onet.pl>

    :
    : no ale ...
    : jesli okres wypowiedzenia moze skonczyc sie w osatnim dniu miesiaca
    : to chyba moge je wreczyc rowno 2 tygodnie przed .....

    Nie, ponieważ gdy okres wypowiedzenia jest wielokrotnością tygodnia, musi
    się kończyc w sobotę.

    : > Ci podpisać nawet sekretarka, że wpłynęło dnia xxx.
    :
    : chodzilo mi o to co ma byc na zwolnieniu lekarskim
    : :)))

    Moim zdaniem nie możesz wypowiadać umowy będąc na zwolnieniu. Daj
    wypowiedzenie i bierz zwolnienie lekarskie. A co ma być na zwolnieniu, to
    wie lekarz.

    --
    bobers

  • 20. Data: 2002-07-14 12:04:09
    Od: "bobers" <b...@p...onet.pl>

[...]

    A stary pracodawca naśle kontrolę, i udowodni że gościu pracował. A skoro
    pracował, to równie dobrze mógł pracować tam, gdzie nadal jest zatrudniony.
    W efekcie nie wypłacą mu zasiłku a poprzedni może dać dyscyplinarkę. W
    dodatku nowy pracodawca zacznie się zastanawiać, czy warto zatrudniać
    takiego hochsztaplerka.

    --
    bobers