PracaGrupypl.praca.dyskusje › interia.pl

  • 1. Data: 2007-07-30 12:31:53
    Temat: interia.pl
    Od: Mateusz Pronobis <s...@-...pl>

    Witam,
    ostatnio interia puszcza ogloszenia na admina it, pracownikow tech i
    cos zwiazanego z baza. Moze ma ktos info jak sie pracuje w interi ?:)
    jak ludzie i atmosfera ?:)

    --
    Mateusz Pronobis

  • 2. Data: 2007-07-30 17:28:47
    Temat: Re: interia.pl
    Od: Jarzabek <j...@S...SSIE.ds17.agh.edu.pl>

    Mateusz Pronobis wrote:
    > Witam,
    > ostatnio interia puszcza ogloszenia na admina it, pracownikow tech i
    > cos zwiazanego z baza. Moze ma ktos info jak sie pracuje w interi ?:)
    > jak ludzie i atmosfera ?:)

    W interii ogłoszenia o admina wiszą non stop ;)

  • 3. Data: 2007-07-30 20:10:29
    Od: "l...@g...com" <l...@g...com>

    ja cos kiedys wyczytalem na servisie pracodawcy.com [niestety zostal
    zamkniety, nie wiem z jakich powodow ale sie domyslam ;)], tam o
    initerii [w tym przypadku krk] ludzie mieli nienajlepsze zdanie, hmm z
    tego co pamietam niby atmosfera wsrod pracownikow byla ok, lecz
    stosunek "kadry kierowniczej" do reszty zalogi "bardzo zly".
    nie wiem jak jest teraz, no ale mam nadzieje, ze jest lepiej ;)

    pozdr.

  • 4. Data: 2007-08-01 17:36:33
    Od: Mateusz Pronobis <s...@-...pl>

    l...@g...com wrote:

> [...]
    > stosunek "kadry kierowniczej" do reszty zalogi "bardzo zly".
    > nie wiem jak jest teraz, no ale mam nadzieje, ze jest lepiej ;)

    ;-)

    a jak z kasa wie ktos ? i tak to wyglada w firmach typu onet,wp,interia ?

    pozdrawiam

    --
    Mateusz Pronobis

  • 5. Data: 2007-08-02 11:42:33
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Mateusz Pronobis pisze:

    > a jak z kasa wie ktos ? i tak to wyglada w firmach typu onet,wp,interia ?

    Idź na rozmowę to się konkretnie dowiesz. Ale obiło mi sie o uszy ze w
    onecie admin zarabiał 1.5 k.

  • 6. Data: 2007-08-02 21:03:44
    Od: Mateusz Pronobis <s...@-...pl>

    Tomek wrote:

    > Idź na rozmowę to się konkretnie dowiesz. Ale obiło mi sie o uszy ze w
    > onecie admin zarabiał 1.5 k.

    1500zl :)??

    to chyba niz mozliwe ;)
    --
    Mateusz Pronobis

  • 7. Data: 2007-08-03 23:57:28
    Od: "HawkEye" <H...@g...pl>

    > Idź na rozmowę to się konkretnie dowiesz. Ale obiło mi sie o uszy ze w
    > onecie admin zarabiał 1.5 k.

    Chyba jedno zero Ci sie w myslach zgubilo, albo ta kropka przypadkowo tam
    sie pojawila :) Sorki, ale za 1500zl przy tylu serwerach,takim ruchu jaki
    generuja lacza onetu, to mogla by zarabiac sprzataczka, a nie admin ;D Ew.
    jakis swierzo upieczony absolwent zatrudniony jako pomocnik pomocnika admina
    :D

    Dodaj, ze to 1.5tys zl to jest kwota brutto <BUHAHAHAHA>

  • 8. Data: 2007-08-04 20:37:32
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    HawkEye pisze:

    > Dodaj, ze to 1.5tys zl to jest kwota brutto <BUHAHAHAHA>

    O co ci chodzi. Przejdź sie na rozmowę to się dowiesz, nie wiem jakie
    dokładnie miał doświadczenie ten koleś który mi to mówił i to było jakiś
    czas temu.

  • 9. Data: 2007-08-05 18:09:56
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik HawkEye napisał:

    > Chyba jedno zero Ci sie w myslach zgubilo, albo ta kropka przypadkowo
    > tam sie pojawila :) Sorki, ale za 1500zl przy tylu serwerach,takim ruchu
    > jaki generuja lacza onetu,

    I co? ten ruch to admin musi ręcznie obsługiwać? i dlatego ma dostawać
    te 15 tysi :)))?

  • 10. Data: 2007-08-06 09:29:33
    Od: Mateusz Pronobis <s...@-...pl>

    o`rety wrote:

    > I co? ten ruch to admin musi ręcznie obsługiwać? i dlatego ma dostawać
    > te 15 tysi :)))?

    Gdybym mial przyjac kogos do zespolu adminow w takiej firmie jak onet i
    mialbym tej osobie zaplacic 1,5tys i ta osoba by miala prawa admina...
    to bym sie bal ze wylaczy mi cala farme serwerow dla czystej zabawy bo
    strata pracy za 1,5tys to nie tragedia a "fejm" po "shakowaniu" onetu na
    lata ;-)))))

    --
    Mateusz Pronobis