PracaGrupypl.praca.dyskusje › interia.pl

  • 21. Data: 2007-08-08 19:12:42
    Temat: Re: interia.pl
    Od: Any User <t...@t...pl>

    > A moze to byl prezes firmy sprzatajacej kible, to mialo by wowczas sens ;D

    Nie, chodziło o szeregowego sprzątacza. Znaczy się, nie wiem, może i
    miał jakieś dodatkowe uprawnienia, ale w skład jego obowiązków wchodziło
    ponoć mycie muszli klozetowych.

    Ponoć, bo nie jestem w stanie tego na 100% zweryfikować.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 22. Data: 2007-08-08 19:13:02
    Od: "HawkEye" <H...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@v...pl> napisał ...

    > Niech zgadnę - pewno jesteś administratorem?

    Wiesz, ja to jestem i administratorem i koderem i sekretarka i monterem i
    ksiegowym i prezesem i sprzataczka i pieron wie kim jeszcze :D

    > A ten koleś co mi to mówił zgłosił się do jednego z tych dużych portali na
    > stanowisko administratora z ogłoszenia w gazecie. Nie wiem za co był tam
    > odpowiedzialny i czy był za cokolwiek odpowiedzialny ale taką miał stawkę.

    Fakt-zgodze sie z Toba, ze w ogloszeniu mogla byc szumnie nazwana jakas
    funkcja a dali mu pozniej tzw. informatycznego mopa.

    --
    Pozdrawiam,
    M.K.

    "Pora zmywac sie na zmywak - dwa miliony polakow nie moze sie mylic..."

  • 23. Data: 2007-08-08 19:22:39
    Od: "HawkEye" <H...@g...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <...@...ru> napisał ...

> [...]
    > przeciez napisalem ze moze to byc taki administrator od kont uzytkownikow
    > i nic wiecej:)
    > ale nazywa sie administrator i juz:) tak jak pracownik w duzych firmach
    > ksiegowych, bedzie specjalista od czegos tam, a tak naprawde siedzi i 8
    > godz dziennie wklepuje faktury do systemu:) i co niby ksiegowy jest, a
    > wiedza i obowiazki zadne:)
    >
    > szumne nazwy sa w cenie:)
    > np specjalista do spraw malej poligrafi > pracownik ksera:) haaa juz sie
    > lepiej pracownik czuje:)
    > znam firme gdzie na 14 osob 9 ma cos z kierownikiem w nazwie stanowsika :D

    Zgodze sie z Toba, ze zeby podniesc prestiz firmy, taka firma nie bedzie
    podawala w ogloszeniu : "szukamy lamerow do czyszczenia klawiatur i kulek w
    myszkach" lecz napisza: "inzynierow konserwatorow sprzetu informatycznego
    najwyzszej klasy" :D Do tego musisz miec skonczona wyzsza uczelnie
    techniczna //ROTFL i w wielu przypadkach dlugoletnie doswiadczenie na
    podobnym stanowisku pracy //HAHAHAHA

    Tylko z drugiej strony-ja bym bynajmniej byl lekko speszony, gdybym mial
    stanowisko oficjalnie nazwane "administrator", a zarabialbym nieadekwatniej
    mniej, niz powinienem na takim stanowisku ;) Jednak to slowo czegos i od
    strony pracodawcy wymaga, a nie tylko od pracownikow... No ale pozniej
    wlasnie mamy rynek pracy jaki mamy, ze ktos z faktyczna wiedza aplikuje za
    normalnego admina, a na spotkanie o prace przyjdzie oprocz niego kilku
    takich "adminow" ze wspomnianej interii i bedzie sie szczycilo w CV
    stanowiskiem administratora danych, a tak naprawde o administracji ci ludzie
    nie mieli zadnego bladego pojecia...Do tego tacy "specyalisci" zanizaja
    wowczas stawke i mamy juz bigos jaki mamy. hehehe ale-pracodawcy sami sobie
    winni ;) narobili burdelu w nazewnictwie, to niech teraz sobie tych
    "specjalistow" zatrudniaja ;)

  • 24. Data: 2007-08-08 19:25:12
    Od: "HawkEye" <H...@g...pl>

    Użytkownik "Any User" <t...@t...pl> napisał ...

> [...]
    > mycie muszli klozetowych.
    >
    > Ponoć, bo nie jestem w stanie tego na 100% zweryfikować.

    Wszystko mozliwetam rynek tez jest popierniczony jak u nas... W sumie to
    Polska stara sie nasladowac wlasnie USA i ichniejsze standardy
    bełkotowo/marketingowe, wiec wcale bym sie nie zdziwil gdyby byla to prawda
    :D

  • 25. Data: 2007-08-08 21:20:57
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    HawkEye napisał(a):

    > Chyba jedno zero Ci sie w myslach zgubilo, albo ta kropka przypadkowo
    > tam sie pojawila :) Sorki, ale za 1500zl przy tylu serwerach,takim ruchu
    > jaki generuja lacza onetu, to mogla by zarabiac sprzataczka, a nie admin
    > ;D Ew. jakis swierzo upieczony absolwent zatrudniony jako pomocnik
    > pomocnika admina :D
    >
    > Dodaj, ze to 1.5tys zl to jest kwota brutto <BUHAHAHAHA>

    programista ma 2,5 netto wiec bardzo mozliwe ;)

    --

    keczerad

    http://www.e-mo.com.pl
    sklep w (X)HTML wraz z modulem do Subiekta GT

  • 26. Data: 2007-08-09 05:53:37
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl>

    On 8 Sie, 21:22, "HawkEye" <H...@g...pl> wrote:
> [...]
    > wowczas stawke i mamy juz bigos jaki mamy. hehehe ale-pracodawcy sami sobie
    > winni ;) narobili burdelu w nazewnictwie, to niech teraz sobie tych

    bynajmniej. Nieodlacznym elementem procesu rekrutacyjnego jest test
    (lub kilka) merytoryczny, a odpowiedzi takich "administratorow"
    trafiaja na http://asiak-zatrudnia.blogspot.com/ i podobne. Powaznie
    myslales, ze wystarczy zadeklarowac znajomosc tematu i rzucic
    odpowiednia niska kwota, zeby zostac zatrudnionym?

    --

    Pozdrawiam,

    glos