eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusje › LSI Software S.A.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 8

  • 1. Data: 2007-07-30 09:53:29
    Temat: LSI Software S.A.
    Od: " Jacek" <f...@g...pl>

    Witam,

    Szukam informacji dotyczących firmy LSI Software S.A. jako potencjalnego
    mojego przyszłego pracodawcy. Chciałbym wiedzieć jak jest oceniania praca
    przez osoby, któe już mają przyjemność pracować dla tej organizacji.

    Za wszelakie informacje będę niezmiennie wdzięczny.

    Jacek

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 2. Data: 2007-07-30 11:42:20
    Temat: Re: LSI Software S.A.
    Od: "ntx" <n...@s...pl>


    Użytkownik " Jacek" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:f8kceo$g1d$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    >
    > Szukam informacji dotyczących firmy LSI Software S.A. jako potencjalnego
    > mojego przyszłego pracodawcy. Chciałbym wiedzieć jak jest oceniania praca
    > przez osoby, któe już mają przyjemność pracować dla tej organizacji.
    >
    > Za wszelakie informacje będę niezmiennie wdzięczny.
    >
    > Jacek
    mam od nich pos-a, cholera mialem ostatnio przez weekend (sobota) sytuacje
    awaryjną i dupa.
    infolinia - nie odpowiada
    hot phones czy cus...info ze pracuja od pon-piatku.
    komorki pracownikow: wylaczone.
    Niezly suport...i zycza sobie jeszcze 200zl/miesiacznie.



  • 3. Data: 2007-07-30 11:42:31
    Temat: Re: LSI Software S.A.
    Od: "Konto" <k...@o...pl>

    > Niezly suport...i zycza sobie jeszcze 200zl/miesiacznie.
    Podpisując umowe wiedziałeś o zasadach supportu ,
    za 200 zł czego oczekujesz zespołu specjalistów 24 H / 7 D ?

    To nie MC Drive







  • 4. Data: 2007-07-30 12:33:10
    Temat: Re: LSI Software S.A.
    Od: "ntx" <n...@s...pl>


    Użytkownik "Konto" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:f8kjda$gd5$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >> Niezly suport...i zycza sobie jeszcze 200zl/miesiacznie.
    > Podpisując umowe wiedziałeś o zasadach supportu ,
    > za 200 zł czego oczekujesz zespołu specjalistów 24 H / 7 D ?
    >
    przynajmniej 6 dni w tygodniu. Prowadze podobna dzialalnosc i moi pracownicy
    odbieraja telefony 7D/7D od 8-20.
    Nazwe to brakiem profesjonalizmu, bo zatrudnienie 1 osoby na weekend
    (dyzur, przynajmniej sobota) nie jest duzym kosztem.



  • 5. Data: 2007-07-30 13:17:50
    Temat: Re: LSI Software S.A.
    Od: "Konto" <k...@o...pl>


    > przynajmniej 6 dni w tygodniu. Prowadze podobna dzialalnosc i moi
    > pracownicy
    > odbieraja telefony 7D/7D od 8-20.
    > Nazwe to brakiem profesjonalizmu, bo zatrudnienie 1 osoby na weekend
    > (dyzur, przynajmniej sobota) nie jest duzym kosztem.
    Ok, ale co na jakich zasadach funkcjonuje ich serwis to wiedziales przed
    podpisaniem umowy





  • 6. Data: 2007-07-30 15:41:33
    Temat: Re: LSI Software S.A.
    Od: "MI" <m...@w...pel>

    tzn ze pracownicy maja 8h pracy i nie musza pracowac w weekendy ;)

    --


  • 7. Data: 2007-07-30 15:54:12
    Temat: Re: LSI Software S.A.
    Od: "ntx" <n...@s...pl>


    Użytkownik "Konto" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:f8koo8$g52$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    >> przynajmniej 6 dni w tygodniu. Prowadze podobna dzialalnosc i moi
    >> pracownicy
    >> odbieraja telefony 7D/7D od 8-20.
    >> Nazwe to brakiem profesjonalizmu, bo zatrudnienie 1 osoby na weekend
    >> (dyzur, przynajmniej sobota) nie jest duzym kosztem.
    > Ok, ale co na jakich zasadach funkcjonuje ich serwis to wiedziales przed
    > podpisaniem umowy
    przyznaje ze nie zapytalem sie...bo w zamowieniu niestety nie sa podane
    godzin pracy helpdesk



  • 8. Data: 2007-07-31 08:13:24
    Temat: Re: LSI Software S.A.
    Od: ToJaJarek <t...@g...com>

    On 30 Lip, 17:54, "ntx" <n...@s...pl> wrote:
    > Użytkownik "Konto" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomościnews:f8koo8$g52$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > >> przynajmniej 6 dni w tygodniu. Prowadze podobna dzialalnosc i moi
    > >> pracownicy
    > >> odbieraja telefony 7D/7D od 8-20.
    > >> Nazwe to brakiem profesjonalizmu, bo zatrudnienie 1 osoby na weekend
    > >> (dyzur, przynajmniej sobota) nie jest duzym kosztem.
    > > Ok, ale co na jakich zasadach funkcjonuje ich serwis to wiedziales przed
    > > podpisaniem umowy
    >
    > przyznaje ze nie zapytalem sie...bo w zamowieniu niestety nie sa podane
    > godzin pracy helpdesk

    Firma powinna mieć regulamin świadczenia usług serwisowych, który
    jeżeli jest publicznie dostępny (np. w sieci) nie musi być załączany w
    umowie ale musieli sie na niego w umowei powołać. Nie możesz żądać nic
    ponad to co tam jest. a za 200zł za miesiąc to chyba odebranie jednego
    telefonu w miesiącu jak sie ma ochote...

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1