PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa o prace na zastepstwie

  • 1. Data: 2007-07-29 22:29:41
    Temat: Umowa o prace na zastepstwie
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    Czy w przypadku umowy o prace na zastepstwie - wszystkie swiadczenia
    sa identyczne jak w przypadku zwyklej umowy o prace (chodzi mi o
    urlopy, ewentualne trzynastki, ubezpieczenia itd)?

    Moze trzeba na cos uwazac przy przyjmowaniu takiej oferty?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2007-07-30 04:48:59
    Temat: Re: Umowa o prace na zastepstwie
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Sun, 29 Jul 2007 15:29:41 -0700, od Rafal M :

> [...]
    > urlopy, ewentualne trzynastki, ubezpieczenia itd)?
    >
    > Moze trzeba na cos uwazac przy przyjmowaniu takiej oferty?

    Normalna umowa o pracę, zdaje się różniąca się jedynie okresem
    wypowiedzenia: art. 33(1) kp.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Ochrona w supersklepach tylko z licencją: http://grupy2.3mam.net