PracaGrupypl.praca.dyskusjeinstalowanie oprogramowania przez pracownikow › Re: instalowanie oprogramowania przez pracownikow
    From: "Marek.M." <m...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: instalowanie oprogramowania przez pracownikow
    Date: Sun, 29 Apr 2007 22:29:00 +0200

    Dnia Sun, 29 Apr 2007 10:27:38 +0200, gerlach napisał(a):

    > Jeżeli myślisz o odpowiedzialności karnej w sensie przestępstwa, to nie
    > jest to kwestia, którą reguluje umowa! O tym, kto jest odpowiedzialny
    > decyduje sąd, śledztwo przeprowadzają policja, prokuratura.

    > Mam pewne podejrzenia - czy wasza firma na pewno dostarcza pracownikom
    > niezbędne do pracy narzędzia programowe? Bo skądś się to zapotrzebowanie
    > na dodatkowe oprogramowanie wzięło.

    Nie przesadzaj. Maly ponad 100 stacji i tyleż pracowników. Cały soft
    (akurat Microsoftowy) jest legalny. Mimo, że uzytkownicy prawa maja obciete
    do minimum, to i tak co róż pojawia się na tych komputerach jakiś soft.
    Narzędzia sa im niepotrzebne, oprocz przegladarki i klienta Citrixa :)
    Ewentualnie od czasu do czasu komuś przestaje wystarczać Wordpad, czy
    notatnik, to na prośbę dostaje również openoffice. Styka mu.
    Nie chce nikogo karać, ale...hmm...moze ostrzec pracownikow. Wiesz, jak
    podpisujesz papier i przejmujesz na siebie odpowiedzialnosc to nastepnym
    razem dwa razy sie zastanowisz, zanim zainstalujesz, skopiujesz program
    muzyke na sluzbowy komputer.