PracaGrupypl.praca.dyskusjeinstalowanie oprogramowania przez pracownikow › Re: instalowanie oprogramowania przez pracownikow
  • Data: 2007-04-30 23:43:08
    Temat: Re: instalowanie oprogramowania przez pracownikow
    Od: Any User <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czy moglbys rozwniac watek pracownikow szeregowych/nie szeregowych w
    > kontekscie wykorzystania komputera ?

    Po prostu całkiem kadra kierownicza jest oceniana i rozliczana w całkiem
    inny sposób, niż szeregowi pracownicy (konkretniej, w zależności od
    osiągnięć) i nie ma potrzeby zabraniać jej korzystania z komputera
    służbowego na szersze sposoby - jest to wręcz zalecane, gdyż dzięki np.
    nielimitowanemu dostępowi do Internetu można znaleźć wiele informacji,
    wspomagających następnie zarządzanie. A jeśli np. kierownik X będzie
    tego dostępu nadużywał i opuści się w obowiązkach, to jest cała gama
    środków dyscyplinujących...

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com