PracaGrupypl.praca.dyskusjeinstalowanie oprogramowania przez pracownikow › Re: instalowanie oprogramowania przez pracownikow
  • Data: 2007-04-30 07:38:09
    Temat: Re: instalowanie oprogramowania przez pracownikow
    Od: czarny <m...@f...art.lp> szukaj wiadomości tego autora

    Marek.M. napisał(a):

    > Chcialbym zrzucic z siebie odrobine ciezaru jaki na mnie ciazy.
    > Chce dac pracownikom papier do podpisania odnosnie nie-instalowania
    > oprogramowania jakiegokolwiek na komputerach na ktorych pracuja

    Ja tak własnie robię; każdy user przy odbiorze sprzętu podpisuje mi
    protokól odebrania, na którym widnieje tłustym drukiem
    , że nie może instalować na odbieranym kompie softu (pomimo założonych
    restrykcji w systemie) i że wie, że jeśli jednak zainastaluje coś co nie
    jest zakupione przez naszą firmę, to dostanie po dupie.

    Dodatkowo dostaje do przeczytania i podpisania wyciąg z firmowej
    polityki B.I. , żeby potem nie było, że nikt nie mówił, że nie wolno
    ściągać filmów.

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.