PracaGrupypl.praca.dyskusjeinstalowanie oprogramowania przez pracownikow › Re: instalowanie oprogramowania przez pracownikow
  • Data: 2007-04-30 15:32:27
    Temat: Re: instalowanie oprogramowania przez pracownikow
    Od: "Bartek" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rozumiem że zabraniasz także słuchania radia czy trzymania kwiatków w
    > biurze? Po co pracownikowi ma się pracować przyjemniej i wydajniej jak
    > może być "niewolnikiem" :) ?
    >
    > Ciekawy jestem co pcha pracodawców do takich dziwnych zachowań.

    Moge ci powiedziec co znanych mi pracodawcow pcha do tego:
    mala siec na 20 komputerow (Biuro Rachunkowe), do wysylania maili, i
    sprawdzania stron wystarczy im pol megowe lacze. Pewnego dnia mam telefon,
    ze net im dziala jak krew z nosa. Maile z kilkumegowymi zalacznikami ida
    kilkanasci/kilkadziesiat minut. Co na miejscu sie okazuje? Kilka osob slucha
    sobie radyjka przez net. Po wylaczeniu nagle poczta ozywa...

    Radio kosztuje kilka-kilkanascie zlotych, a stracone nerwy troche wiecej
    (dlaczego nalezy radio kupic samemu? Sprawdz jak wyglada sprawa abonamentu
    rtv dla firm...).
    > pozdr
    >
    > Radek

    B.Z.