PracaGrupypl.praca.dyskusjeinstalowanie oprogramowania przez pracownikow › OT Re: instalowanie oprogramowania przez pracownikow
  • Data: 2007-05-01 07:19:49
    Temat: OT Re: instalowanie oprogramowania przez pracownikow
    Od: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po prostu całkiem kadra kierownicza jest oceniana i rozliczana w całkiem
    > inny sposób, niż szeregowi pracownicy (konkretniej, w zależności od
    > osiągnięć) i nie ma potrzeby zabraniać jej korzystania z komputera
    > służbowego na szersze sposoby

    zaraz, moment, że się czepnę - czy np. handlowiec jest "zwykłym pracownikiem" czy tez
    nim nie jest?
    jezeli jest, to rozumiem że i obostrzenia będa dotyczyć przez niego wykorzystywanego
    sprzętu. A to z kolei rodzi sytuację, że ma mocno utrudnione zdobywanie informacji.
    Jeżeli uwazasz że nie jest, to czym w takim razie różni się (hierarchicznie) od np.
    księgowej?

    ponadto co to za pomysły, żeby niepotrzebnie budzić kontrowersje zróżnicowaniem w
    dostepie do zasobów informatycznych własnie w ten sposób? Srodki dyscyplinujące można
    identycznie wdrozyc dla każdego pracownika, niezależnie od ajmowanego stanowiska.
    Ten nawany przez ciebie "szary pracownik" takze potrzebuje pracowac wydajnie, także
    potrzebuje często informacji zewnętrznych itd.

    Ale o rozsądu to ci pisac nie będę, i tak bedziesz do upadłego bronić swojego zdania

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*