PracaGrupypl.praca.dyskusjeinspiracje › Re: inspiracje
  • Data: 2010-07-20 16:04:00
    Temat: Re: inspiracje
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 20-07-2010 o 17:45:43 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

    > W wiadomości news:op.vf5epdj2bp2dyt@pavilion.opteris.pl jurajski

    > Synu, czy ty nie umiesz zdania nawet poprawnie sklecić?
    > W ojczystym języku?
    > Sensu się, oczywiście, nie domagam.

    W innym watku pisales, ze dzieci nie masz... Zatem jak to w koncu z Toba
    jest? ;-)

    > Nie gadam tu z "kimś, kto się zna", tylko z lamerem.
    > Opowieści o tym co umiesz, co robiłeś i czego się nauczyłeś możesz
    > tworzyć ile dusza zapragnie.
    > Każdy, kto choć trochę siedzi w temacie w 5 sekund cię rozszyfruje po
    > bełkocie.

    Wiesz, to co umiem, mi w zupelnosci wystarcza :-) Nie pisze tutaj po to,
    by sie pochwalic, a po to, by sie czegos dowiedziec i podyskutowac.
    Kompleksow, tak jak Ty, leczyc nie musze ;-) Totez, jesli masz cos
    sensownego do napisania, to pisz, a jesli masz zamiar tylko trolowac dla
    zasady i przy okazji innych obrazac, to licz sie z tym, ze bedziesz
    uwazany za trola.

    ( Odpisz prosze - smiech to zdrowie! ;-) )

    --
    SprzedamTO.pl