PracaGrupypl.praca.dyskusjeinspiracje › Re: inspiracje
  • Data: 2010-07-20 16:21:25
    Temat: Re: inspiracje
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:op.vf5f8yi8bp2dyt@pavilion.opteris.pl jurajski
    Jaskiniowiec <j...@j...na.jurze> pisze:

    > W innym watku pisales, ze dzieci nie masz...
    To jest, widzisz, tylko taki zwrot.
    Jego istotą jest danie wyrazu temu, że człowiek doświadczony mówi do
    nieopierzonego szczeniaka.
    Posiada on także czasem nieco lekceważące zabarwienie (jak w tym przypadku).

    > Zatem jak to w koncu z Toba jest? ;-)
    Nic mi o posiadaniu przeze mnie potomstwa nie wiadomo.
    Ale czemu cię to tak interesuje?

    > Wiesz, to co umiem, mi w zupelnosci wystarcza
    Zwykle tak mówią osoby ograniczone i niechętne do pracy nad sobą.
    Wiedz jednak, że w szeroko pojmowanej informatyce nie można stać w miejscu.
    Trzeba się stale dokształcać, szkolić, poznawać nowe technologie. Inaczej
    jak lekarz - nie douczy się przez rok, dwa i będzie znachorem, nie lekarzem.

    Jesteś - co łatwo skonstatować - człowiekiem(?) niedoświadczonym, o
    poślednim wykształceniu, mizernej wiedzy i wybrakowanej elokwencji. To się
    może da jeszcze trochę poprawić. Byle byś się zebrał i nie szedł drogą
    wiodącą do kompletnej głupoty.

    > ( Odpisz prosze - smiech to zdrowie! ;-) )
    Poznać głupiego po śmiechu jego.

    --
    Jotte