PracaGrupypl.praca.dyskusjeinspiracje › Re: inspiracje
  • Data: 2010-07-20 15:50:44
    Temat: Re: inspiracje
    Od: "jcm" <j...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "W" <...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i24818$m4l$1@inews.gazeta.pl...
    > W dniu 2010-07-09 10:41, jcm pisze:
    > a tak będą mieli młodego taniego jelenia,
    > Pracowalem kiedys w firmie, gdzie zatrudnionych jest kilku informatykow o mnie
    > wiecej takich kwalifikacjach. Zarabiaja niewiele wiecej od najniższej
    > krajowej - 1200-1500zl netto.
    > Sa to ludzie mlodzi(studiuja) lub starzy i ciency(boja sie zmian), ale swoje
    > obowiazki wykonuja i firma jakos funkcjonuje. 2500zl brutto to zarabia ich
    > szef :)

    Na pewnym poziomie usług, firmie opłaca zatrudnić się cienkich i młodych, ale
    tanich, niż dobrych i doświadczonych, ale droższych.
    Usłyszałem to nawet od pewnego znajomego dyrektorka ds. IT. To powszechne.
    Mianowicie, w centrali zatrudniają trochę lepszych i lepiej płatnych, a po
    oddziałach i filiach na prowincji, cieńszych.
    Jeśli cienki na oddziale sobie z czymś nie radzi, wysyłają ludka z centrali.
    W rezultacie i tak to kalkuluje im się taniej.
    Wiele usług it można wykonać zdalnie lub powierzyć obsługę firmie zewnętrznej.

    j.