PracaGrupypl.praca.dyskusjeinspiracje › Re: inspiracje
  • Data: 2010-07-20 16:39:00
    Temat: Re: inspiracje
    Od: "jcm" <j...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>
    napisał w wiadomości news:op.vf47v3tdbp2dyt@pavilion.opteris.pl...
    > Tak, nikt sie na niczym nie zna... A moze po prostu porownujesz
    > wszystkich dookola wzgledem siebie?
    > Informatyka to malo skomplikowana dziedzina. Malo tego - w wiekszosci

    Tutaj się z Tobą nie zgodzę. :)

    Informatyka jest o tyle prosta, że poszczególne technologie wzajemnie się
    przenikają.
    Np. znając javę, łatwo opanujesz c# i vice versa. Znasz linuksa, szybko
    opanujesz każdy inny system unixowy (BSD, Solaris...)
    Natomiast diabeł tkwi w szczegółach. :D
    Mnogość zastosowań, konfigracji, niestandardowych zdarzeń, wpływ czynnika
    ludzkiego, zagadnień na pograniczu prawa... powoduje, że jest to bardzo SZEROKA
    dziedzina.

    j.