PracaGrupypl.praca.dyskusjeinspiracje › Re: inspiracje
  • Data: 2010-07-20 13:38:55
    Temat: Re: inspiracje
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jurajski Jaskiniowiec pisze:

    > "Raczej" - dobrze, ze wpisales to slowo.
    >
    > Fakt, jak widze dzisiejszych absolwentow informatyki, to sie nie dziwie,
    > ze maja strach przed oczyma. Wiekszosc ogloszen na stanowiska
    > informatyczne moglyby wykonywac osoby po LO, a nie z tyt. mgra!

    No bo tak jest. W większości wypadków potrzebny jest technik, a nie
    osoba z wyższym wykształceniem.

    > poziom nauczania sie zwyczajnie obnizyl i dzisiaj spoleczenstwo jest na
    > tyle leniwe, by we wlasnym zakresie sie czegos nauczyc. A i z
    > konstruktywnym mysleniem tez kiepsko.

    O ile zgodzę się z tym, że poziom nauczania się obniżył, o tyle nie
    zgodzę się z kontekstem. Po prostu studia informatyczne winny
    przygotowywać do innych rzeczy....

    > Wiekszosc zagadnien w informatyce dziala na podobnych zasadach - roznia
    > sie tylko szczegolami. Ktos, kto mial do czynienia z Linuksem, powinien
    > dac sobie rade z Solarisem. W miedzyczasie na wlasna reke zasysa iso i
    > ebooki ze strony Sun.com i katuje jakis komputer przeznaczony do edukacji.

    Tylko, że to nie jest cała informatyka....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl