PracaGrupypl.praca.dyskusje"informatycy"... › Re: "informatycy"...
    From: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: "informatycy"...
    Date: Tue, 09 Jul 2002 20:26:20 GMT

    On Mon, 8 Jul 2002 23:17:24 +0200, "-- Vilfor Maguard --"
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    [ciach...]
    >teraz ma taki sam dyplom jak i ja. Smieszy mnie rowniez fakt iz mam wielu
    >znajomych pracujacych w firmach jako informatycy, takich madrali ktorzy
    >pokonczyli studia i uwazaja sie za bog wie kogo, a jak jakis powazniejszy
    >problem to dzwonia do mnie. W sumie czesto rowniez nie wiem co z danym
    >problem zrobic, ale w przeciwienstwie do nich nie ide na latwizne tylko
    >szukam w dokumentacji, ekperymentuje i w koncu problem zostaje rozwiazany.
    >Szkoda tylko ze za to oni potem dotaja pieniadze. Z praca dla informatykow
> [...]
    W sumie zdarza mi sie czasami taka sytuacja i koledzy z roku (bylego)
    dzwonia do mnie z pytaniem o to i owo a sam za geniusza sie nie uwazam
    (jestem raczej talent wyuczony a nie dany od Boga).
    Ja mam dwie definicje kto to jest informatyk - wzgledna i bezwzgledna
    bezwzgledna: informatyk to osobnik co potrafi ciagle sie uczyc nowosci
    z dziedziny ogolnie komputerow (w koncu nie kazdy musi byc programista
    ;P ) czyli umie szukac i czytac helpy itp itd (ostatnio szukam
    informacji na temat szyny danych w Volvo FH12, jakby ktos mogl...)
    oraz wzgledna:
    informatyk to ten co umie wiecej ode mnie (od tzw. usera) z tzw.
    komputerow

    Tyle jezykiem prostym i zrozumialym dla wszystkich.

    Co do terminu informatyk to musimy "wywalczyc" aby byl tak samo
    traktowany jak lekarz tzn musi po nim nastepowac nazwa specjalizacji
    czyli informatyk konsultant, informatyk programista, informatyk
    administrator sieci (nobla za skrocenie tego wyrazenia) itd.

    Pzdr braci w niedoli
    Limfo
    ps. dyplom to kolejny papierek do kolekcji, jesli jestes na tyle dobry
    aby go nie potrzebowac to go nie rob, jednak lepiej go miec w mysl
    zasady ze na wszelki wypadek to i ksiadz nosi w spodniach