PracaGrupypl.praca.dyskusje"informatycy"... › Re: "informatycy"...
  • Data: 2002-07-10 11:04:20
    Temat: Re: "informatycy"...
    Od: "-- Vilfor Maguard --" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Limfo" <spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a> napisał w
    wiadomości news:3d2b43ba.5985936@news.dialog.net.pl...
    > Co do terminu informatyk to musimy "wywalczyc" aby byl tak samo
    > traktowany jak lekarz tzn musi po nim nastepowac nazwa specjalizacji
    > czyli informatyk konsultant, informatyk programista, informatyk
    > administrator sieci (nobla za skrocenie tego wyrazenia) itd.
    No to powodzenia...
    Moj zawod to: "Technik Informatyk" a specjalność "Języki Programowania",
    czyli wedle twojego myslenia "Technik Informatyk Programista". Nie sadzisz,
    iz to glupio brzmi? Nie wiem, a moze nalezalo by sie do tego przyzwyczaic. Z
    drugiej strony mam znajomego ktory na papierze z informatyka nie ma nic
    wspolnego, a przyznac musze iz jest naprawde swietnym programista. Pracuje
    teraz w tym zawodzie i sam siebie nazywa informatykiem. Czy wiec prawo
    powinno mu tego zabronic? Jest samoukiem, to fakt, ale znam naprawde nie
    wielu ludzi lepszyc od niego.