PracaGrupypl.praca.dyskusje"informatycy"... › Re: moja definicja
  • Data: 2002-07-10 20:04:50
    Temat: Re: moja definicja
    Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dla mnie informatyk to gość pracujący w urzędzie państwowym lub hipermarkecie a
    zajmujący się podłączeniem drukarki i wymianą papieru. No jak jeszcze potrafi
    zainstalować soft to super. Czyli tak mówiąc szczerze, to pierwszy lepszy
    dupek, który nie znalazł roboty w konkretnej firmie a chce zajmować się
    komputerami. Jak wzór mogę podać "informatyków" pracujących w ZUS'ie.

    Ale tak naprawdę za określanie "informatykami" wszystkich, którzy choć przez 5
    minut dziennie siedzą przed komputerami winni są pracodawcy dający w prasie
    ogłoszenia. No bo ile z nich zaczyna się od: poszukujemy osoby na stanowisko
    informatyka. Wymagania : ............................." i tu cała litania.

    osobiście o sobie mówię, że jestem programistą. Ale mama jak opowiada o mnie to
    mówi: "on pracuje przy komuterze .... " :).

    PS - odnośnie matematyki, to ma ona nauczyć logicznego myślenia. Osoby, które
    piszą soft do obsługi domowej biblioteki mówią, że bez jej znajomości można
    sobie dać radę w programowaniu. Pogadamy jak napiszecie soft w którym będzie
    500 tablic, 5000 procedur składowanych, 200 programów (spakowane zajmują ponad
    600 mega) a dzienny przyrost danych w jednej z tablic to 3 miliony rekordów.