PracaGrupypl.praca.dyskusje"informatycy"... › Re: "informatycy"...
  • Data: 2002-07-10 21:53:40
    Temat: Re: "informatycy"...
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo) szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 10 Jul 2002 13:04:20 +0200, "-- Vilfor Maguard --"
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >No to powodzenia...
    >Moj zawod to: "Technik Informatyk" a specjalność "Języki Programowania",
    >czyli wedle twojego myslenia "Technik Informatyk Programista". Nie sadzisz,
    >iz to glupio brzmi? Nie wiem, a moze nalezalo by sie do tego przyzwyczaic. Z
    Brzmi tak samo glupio jak lekarz chorob wewnetrznych, albo siostra
    instrumentariuszka.
    >drugiej strony mam znajomego ktory na papierze z informatyka nie ma nic
    >wspolnego, a przyznac musze iz jest naprawde swietnym programista. Pracuje
    >teraz w tym zawodzie i sam siebie nazywa informatykiem. Czy wiec prawo
    >powinno mu tego zabronic? Jest samoukiem, to fakt, ale znam naprawde nie
    >wielu ludzi lepszyc od niego.
    Jusci i ja mam znajomego swietnego programiste znanego na tzw. scenie
    ale zrobil dyplom tylko po to aby uciac dyskusje z pracodawca kto jest
    lepszy. Wiekszosc programistow nie dorasta mu do piet (w tym i
    piszacy) ale mial na tyle rozumu aby zalatwic sobie papierek na
    wszelki wypadek.

    Panowie technicy zwlaszcza ci co sie uwazaja za niedocenianych
    (notabene tez nosze tytul informatyka ale w dziedzinie pokrewnej)
    jesliscie takimi geniuszami to zrobienie dyplomu bedzie dla was proste
    jak przejscie na druga strone jezdni.

    Pzdr
    Limfo