PracaGrupypl.praca.dyskusje"informatycy"... › Re: "informatycy"...
    From: "-- Vilfor Maguard --" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: "informatycy"...
    Date: Mon, 8 Jul 2002 23:17:24 +0200

    Użytkownik "Arkadiusz Lipiec" <a...@e...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
    news:afpls1$bhd$1@news.tpi.pl...
    > Jakoś tak ostatnio obserwuję w naszym kraju, że teraz prawie wszyscy to są
    > "informatycy". Kurcze - do tej pory myślałem, że trzeba coś umieć,
    skończyć
    > studia w tej dziedzinie i dopiero potem można z czystym sumieniem uważać
    się
    > za Informatyka. Teraz byle dzieciak dorwie się do komputera kupionego mu
    > przez rodziców i od razu udaje "informatyka".
    To wina windowsow... wielu ludzi poza nimi swiata nie widzi, a i tak jedyne
    co potrafia to zainstalowac sobie win98 i otworzyc worda.
    Z drugiej strony poziom szkol nie jest za ciekawy. Bude ktora ja ukonczylem
    skonczylem tylko dla papierka bo niczego nowego sie w niej nie nauczylem i
    wiwekszosc ludzi ode mnie z roku mimo, iz tak jak jak posiadaja dyplom
    ptfuuu technika informatyka to nic nie potrafia a skole skonczyli za
    pieniadze (zreszta jak sami przyznaja oni w tym zawodzie pracowac nigdy nie
    beda). Szkodzi to bardzo, bo teraz ja czlowiek ktory siedzi w tym bagnie
    (czyt. komputerach) kilka lat, cos tam umie (choc i tak pewnie nie zaduzo)
    ma taki sam swistek jak panna Ania ktora na informatyke poszla bo musiala
    sie uczyc ze by rente dostac, szkole konczyla bo ja puscili z litosci i
    teraz ma taki sam dyplom jak i ja. Smieszy mnie rowniez fakt iz mam wielu
    znajomych pracujacych w firmach jako informatycy, takich madrali ktorzy
    pokonczyli studia i uwazaja sie za bog wie kogo, a jak jakis powazniejszy
    problem to dzwonia do mnie. W sumie czesto rowniez nie wiem co z danym
    problem zrobic, ale w przeciwienstwie do nich nie ide na latwizne tylko
    szukam w dokumentacji, ekperymentuje i w koncu problem zostaje rozwiazany.
    Szkoda tylko ze za to oni potem dotaja pieniadze. Z praca dla informatykow
    to jest tak iz przede wszytkim to trzeba miec dzis uklady, potem papier a
    dopiero nakoncu jest wiedza. Takie jest moje zdanie na ten temat.
    Pozdrawiam

    ps. sorki za ewentualne bledy palcowki, ale mam teraz malutko czasu a tak
    zajrzalem.