PracaGrupypl.praca.dyskusje"informatycy"... › Re: "informatycy"...
    From: "Wojtassss M" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: "informatycy"...
    Date: Mon, 8 Jul 2002 22:47:19 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@z.lan.bialystok.pl

    Użytkownik "bobers" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:agco76$mpo$1@zeus.polsl.gliwice.pl...

    > Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał
    >
    > : >Oczywiscie, ze potrzebuje, ale gdzie tu miejsce dla algorytmow ktore
    > wpaja
    > : >sie na uczelni? Czy bez wyzszego nie moge byc dobrym programista w tej
    > : >dziedzinie?
    > :
    > : Miejsce algorytmów jest w oprogramowaniu. :-)
    >
    > Dokladnie tak, w programie, a nie na uczelni. Sa ludzie, ktorzy nie
    > potrzebuja sie uczyc algorytmow, sami potrafia je tworzyc.

    ciekawe, ciekawe...
    to po co ja studiuje hehehehe, skoro sa tacy co sie urodzili i od razu
    potrafia zastosowac algorytmy wynalezione przez znanych matematykow, pozniej
    ulepszane przez kolejnych i dodatkowo zmodyfikowane na potrzeby danego
    problemu...

    bardzo chetnie poznalbym taka osobe co to "sami tworza algorymy"...
    rozumiem ze np. taki "trywialny hehe problem komiwojażera to oni rozwiazuja
    jadac samochodem do pracy....

    >A sa tacy,
    > ktorych tego trzeba uczyc. Ale mozna nauczyc standardowych algorytmow, to
    > co powyzej, to jak plastyka - trzeba miec dar.

    >Nikt nikogo nie nauczy ladnie
    > malowac obrazow i nikt nikogo nie nauczy najbardziej optymalnych
    algorytmow.
    > Z tym trzeba sie urodzic.

    hmmm...

    tu sie nie zgodze, tak jak plastyka mozna nauczyc regul rzadzacych powiedzmy
    "rysowaniem" tak samo sa reguly rzadzace programowaniem. Owszem mozna sie
    ich nauczyc samemu , jednak to jakby wywazanie otwartych drzwi, gdy tak
    naprawde wszystko podane jest jak na tacy.

    pozdr. Wojtas