PracaGrupypl.praca.dyskusjeilu Polakow sp... do UE po 2004? › Re: ilu Polakow sp... do UE po 2004?
    From: "tysik" <t...@x...polbox.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ilu Polakow sp... do UE po 2004?
    Date: Wed, 23 Jan 2002 13:05:40 +0100

    > No, argument o taniej i wyśmienitej opiece lekarskiej w Polsce jest nie do
    > przebicia. A, byłbym zapomniał, w Polsce zawsze możesz liczyć na pomoc
    > organizacji społecznych.

    czy napisalem gdzies, ze jest wysmienita?
    przyklad byl mniej wiecej taki: jest rodzina z dzieckiem, dziecko wymaga
    specjalistycznej opieki lekarskiej. Wniosek: dziecko jest gdzies w Polsce
    leczone. Lepiej gorzej, ale jest. A dostajac prace w UE byc moze bedziesz
    musial placic ciezkie pieniadze za leczenie takiego dziecka tam na miejscu.
    Wszystko teraz rozchodzi sie o pensje i uklad na miejscu - bedzie leczone za
    darmo ok. zabierasz dziecko i jedziesz. Bedzie leczone za pewna kwote -
    kalkulujesz czy Ci sie oplaca je zabrac i albo zabierasz albo nie. Jak nie,
    to nie wyjedziesz na stale, tylko posylasz pieniadze na leki w Polsce.

    Kurde to jest tylko przyklad... czy nie mozecie uzyc troche wyobrazni, ze w
    pewnych sytuacja sytuacja ludziom nie pozwoli na wyjazd do pracy do UE gdyz
    nie pozwola im na to pewne okolicznosci. W pierwszym poscie bylo pytanie ile
    osob wyjedzie. Iles wyjedzie iles nie. Nie dyskutujemy tutaj o polskiej
    sluzbie zdrowia.

    > I nie muszę chyba dodawać, że u nas w Polsce ludzie
    > są uprzejmi, mili, kulturalni, jest czysto, bezpiecznie, żyje się
    spokojnie
    > i beztrosko. A już w Warszawie to najbardziej.

    Czy ja cos takiego pisalem w poprzenim poscie czy tylko chcesz sie
    przyczepic do Warszawy?

    EOT

    tys