PracaGrupypl.praca.dyskusjeilu Polakow sp... do UE po 2004? › Re: ilu Polakow sp... do UE po 2004?
  • Data: 2002-01-23 20:50:09
    Temat: Re: ilu Polakow sp... do UE po 2004?
    Od: "Adam Karpierz" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Pawelek" <p...@m...com> wrote:
    > Witam
    >
    > Jezzzzuuu. Z kilku prostych do zrozumienia slowek zrobil sie zakalec
    > No wiec lopatologicznie.

    Widze ze zaczynasz byc niegrzeczny
    To nieladnie zwlaszacz ze to ty sie wtraciles odpowiadajac na moj pierwszy
    przeciez niewinny list

    > I ty myslisz, ze ktos tyle da emerytowi????

    Teraz ty nie rozumiesz.
    Mialem na mysli ze nie bede sie przejmowal odebraniem mi emerytury
    na czas pracy jesli zarobie w niej kilkakrotnie wiecej.
    Proste ?

    > No to dlaczego plakales, ze nie wyjedziesz teraz, gdyz nie znasz jezyka?
    > Albo mowiles w czyims imieniu?

    Jesli dla Ciebie stwierdzenie faktu jest placzem to coz
    przyznaje.. plakalem.

    > Mowisz cos o 40, tak? No dobra. Uczysz sie jezyka, czekasz
    > na stosowna okazje (wejscie do Unii) potem znowy powiedzmy 7 lat
    > (jak nie ma recesji) to daje nam jakies 9. _Nie podejrzewam_
    > ze bedzie ci sie chcialo ruszyc tylek wlasnie wtedy.

    Dziekuje bardzo ! Jakos sobie radze
    Od trzech lat jestem "w rozjazdach". Mysle ze wczesniej zaczalem od
    Ciebie nawet. Tyle ze w Polsce - aktualnie w trzecim miejscu.
    Aktualnie jako programista w softwareowej amerykanskiej firmie
    gieldowej nie narzekam.
    Lecz za praca sie rozgladam bo gielda.. wiadomo.. "na pstrym konoiu jezdzi"
    i stad po trosze moje stwierdzenie o checi wyjazdu.
    Mysle jednak ze prawdziwa poprawe na dluzsza mete daly by inwestycje
    tu na miejscu a nie jedynie gremialny wyjazd wszystkich informatykow do
    Niemiec bo to napewno rynku polskiego szybko nie poprawi.
    Potrzebne sa inwestycje "zwrotne".
    Uprzedzajac ew. Nie, nie mam zludzen. rola moja tu jest.. identyczna
    jak Twoja tam... (no.. moze zachowalem ciut wiecej pokory:)

    > To miala byc metafora (a uboj wymysliles sam) ;-)))

    Troche mnie zabolala ta metafora. ale niewazne,
    moze zle zinterpetowalem...

    > Proste, czy nie?
    > BTW. Chce zakonczyc ta jalowa dyskusje EOT.

    Dziekuje za uznanie

    Adam Karpierz
    a...@v...pl