PracaGrupypl.praca.dyskusjeilu Polakow sp... do UE po 2004? › Odp: ilu Polakow sp... do UE po 2004?
  • Data: 2002-01-23 22:26:54
    Temat: Odp: ilu Polakow sp... do UE po 2004?
    Od: "olo" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Użytkownik Thomas Ochmann <t...@a...de> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a2n54g$12ic78$...@I...news.dfncis.de...
    > Nie znasz systemu ale sie na jego temat wypowiadasz,
    > wiec go poznaj.
    >
    > Dla wszystkich legalnie pracujacych ubezpiecznie zdrowotne jest
    > oplacone i NIC dodatkowo nie kosztuje.
    > Dotyczy to oczywiscie calej rodziny(zona+dzieci) pracownika.
    To NIC tez nie jest do konca prawda, bo sa leki ktore mozna wykupic tylko
    prywatnie i ja na razie musze takie kupowac :(

    > Wiem ze trudno sie to moim rodakom z pl-u w glowie
    > miesci ale tu naprawde nie ma kopert i koniaczkow i wszystko(dobra oprocz
    > zlotych mostkow)
    > jest naprawde zawarte w Twoich skladkach.
    No,no,no az tak pieknie to nie jest za jeden sztuczny zabek trzeba 800 DM
    wybulic nawet
    jak tyle samo wywala kasa chorych... No i kazda lepsza plomba niz srebrny
    amalgamat tez kosztuje ekstra...
    A rodakom z pl, ktorzy sa przyzwyczajeni do normalnego wolnorynkowego
    traktowania przez prywatnych dentystow odradzam chodzenie w NIemczech, bo
    beda zszokowani jak dentysta przyjedzie godzine pozniej na termin i powie,
    ze
    wlasnie kupowal kije do golfa i sie mu troszke przedluzylo (autentyk!) :))

    Z innymi lekarzami tez pieknie nie jest, bo bardzo ciezko sie dostac i sie
    czeka
    godzinami (np. pediatrzy)...

    > 3maj sie
    > Thomas Ochmann Hamburg